تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه خدمات درمانی به مددجویان زنجانی از طریق ۱۰۲ مرکز درمانی

ساعت: 14:30 منتشر شده در مورخ: 1397/05/21 شناسه خبر: 1397312

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: به‌منظور ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و بیمه‌ای به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان 102مرکز درمانی در این استان با این نهاد همکاری می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدایت صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه خدمات این نهاد در حوزه بهداشت و درمان باهدف ارتقاء سطح سلامت جامعه هدف ارائه می‌شود، اظهار کرد: رویکرد کمیته امداد در حوزه بهداشت، درمان و امور بیمه مددجویان تحت حمایت، توجه به ارتقاء شاخص‌های بهداشتی گروه‌های مختلف مددجویی است.

وی با اشاره به اینکه هشت هزار و 873مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از خدمات بیمه‌ای این نهاد بهره‌مند هستند، افزود: 35پزشک متخصص در کنار 13پزشک خانواده خدمات درمانی وبیمه ای به مددجویان ارائه میدهند.

صفری ادامه داد: هدف از اجرای طرح پزشک خانواده در کمیته امداد در کنار ارائه خدمات درمانی مؤثر به مددجویان تحت حمایت توجه به سلامت‌محوری خدمات درمانی به‌منظور تحقق اهداف توانمندسازی وحفظ عزت نفس وکرامت مددجویان این نهاد است.

وی بابیان اینکه 102 مرکز درمانی در استان زنجان به‌منظور ارائه خدمات درمانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد با این نهاد همکاری می‌کنند، عنوان کرد: به‌منظور ارائه خدمات مطلوب درمانی و بهداشتی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان قرارداد همکاری با پزشکان عمومی و متخصص، دندان‌پزشک، کلینیک‌های درمانی، بیمارستان‌ها و مراکز پاراکلینیکی ازجمله رادیولوژی، سونوگرافی و آزمایشگاه در سطح استان زنجان منعقدشده است.

مدیر کل کمیته امداد بیان کرد: راهبرد اصلی کمیته امداد توانمندسازی وراهبرد به صحنه آوردن مردم ،شکوفایی استعدادها وراهبردمدیریت تدبیر منزل وایجاد رضایتمندی در جامعه هدف وراهبرد اصلی وبالاتر ازهمه ارتقاء سرمایه های اجتماعی وکم کردن آسیب های اجتماعی است.

صفری با اشاره به اینکه 862 بیمار خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، گفت: استفاده از ظرفیت پزشکان خیر به‌منظور ارائه خدمات درمانی بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان و هم‌افزایی آن با منابع داخلی این نهاد موجب می‌شود سایر خدمات ارائه‌شده به این گروه از جامعه هدف به‌ویژه در حوزه معیشت و توانمندسازی اثربخش‌تر شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه خدمات درمانی به مددجویان زنجانی از طریق ۱۰۲ مرکز درمانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..