تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات فرهنگی و امدادی رفاقت مهر هلال احمر زنجان برگزار می‌شود

ساعت: 12:33 منتشر شده در مورخ: 1397/05/21 شناسه خبر: 1397248

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان از برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات رفاقت مهر در سطح استان زنجان از سوی جمعیت هلال احمر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از موج رسا،فاطمه جمشیدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیست و نهمین دوره مسابقات فرهنگی و امدادی رفاقت مهر طبق برنامه زمانبندی در سراسر استان با حضور بیش از 500 نفر از اعضا برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات از نیمه دوم مرداد ماه تا 30 مرداد ماه برگزار می‌شود، ادامه داد: این مسابقات با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت، پرورش روحیه مشارکت‌جویی و مسئولیت‌پذیری بین اعضا، ایجاد رقابت سالم در کسب مهارت‌های امدادی و کمک به رشد توانمندسازی علمی اعضا بین اعضای کانون‌های جوانان، دانشجویی، روستایی و طلاب برگزار می‌شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه این مسابقات شامل رشته‌های حمل مصدوم، اسکان اضطراری، احیای قلبی، بانداژ، آتل‌بندی و زبان انگلیسی است، تصریح کرد: پس از برگزاری مسابقات در سطح شهرستانی، مسابقات استانی نیز در 12 و13 شهریور ماه برگزار خواهد شد و تیم برتر به مسابقات کشوری راه پیدا می کند .

جمشیدی یاد آور شد: مسابقات در رده سنی 18 الی 29 سال برگزار شده و اعضای کانون‌ها تنها مجاز به شرکت در یک رشته هستند.

گفتنی است،این مسابقات در شهرهای زنجان، ابهر،خرم دره، خدابنده، طارم، ماهنشان و ایجرود برگزار می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات فرهنگی و امدادی رفاقت مهر هلال احمر زنجان برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..