تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشمنان به دنبال روی‌گردانی مردم از نظام هستند/ انتقاد و بیان نواقص توسط رسانه‌ها همراهی با دشمن است

ساعت: 14:59 منتشر شده در مورخ: 1397/05/21 شناسه خبر: 1397364

شهردار ارومیه در مراسم روز خبرنگار با اشاره به اینکه در شرایط فعلی هدف اصلی دشمن روی‌گردانی مردم از نظام اسلامی است، گفت: اینکه رسانه‌ها از مسئولین و دستگاه‌های مختلف انتقاد کنند نوعی همراهی با دشمنان و فعالیت به ضرر انقلاب اسلامی است!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، محمد حضرت‌پور در مراسم روز خبرنگار که صبح امروز با حضور جمع اندکی از اعضای شورای اسلامی شهر، تعدادی از معاونین و روسای سازمان‌های شهرداری و با دعوت از خبرنگاران در سالن آمفی تئاتر سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: رسانه‌ها به‌عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولین شناخته می‌شوند و مدیریت شهری در ارومیه نیز این باور را به خوبی درک کرده است.

وی، افزود: راه‌اندازی فرهنگسرای رسانه یکی از اقدامات شهرداری برای دورهم جمع کردن خبرنگاران و سایر اصحاب رسانه بود که البته اندازه‌ای که انتظار داشتیم محقق نشده و برای تحقق کامل این هدف باید خود اصحاب رسانه نیز وارد میدان شوند.

شهردار ارومیه، در بخش دوم سخنان خود، با تبیین مواضع نظام و انقلاب اسلامی در برابر دشمنان، این گونه عنوان کرد که دشمنان در شرایط فعلی در خلیج فارس و کشورهای همسایه سرمایه‌گذاری‌های کلانی انجام داده‌اند و هدف اصلی آن‌ها دشمنی مردم با اصل نظام و انقلاب اسلامی است.

وی، بیان داشت: آن‌ها می‌خواهند مردم از رهبر و انقلاب اسلامی جدا شوند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

وی، تلاش رسانه‌ای برای براندازی نظام را نمونه‌ای از فعالیت‌های دشمن برشمرد و گفت: در این مسیر خوشبختانه شاهدیم که رسانه‌های داخلی به خوبی روشنگری می‌کنند اما باید تلاش این رسانه‌ها بیشتر شود.

حضرت‌پور، با اشاره به برخی انتقادات رسانه‌ها از مدیریت شهری و اقدامات شهرداری ارومیه، ابراز داشت: انتقادات از مسئولین در شرایط فعلی به معنای همراهی با دشمن و القای تفکر عدم همراهی با مسئولین در اذهان مردم است.

وی، خطاب به اصحاب رسانه، خواستار توجه ویژه به مساله جشنواره ارومیه ۲۰۲۰ شد و خاطرنشان کرد: این جشنواره برای معرفی و شناسایی ظرفیت‌های گردشگری ارومیه خواهد بود و امیدواریم با همراهی رسانه‌ها شاهد اثرگذاری و همه‌گیری آن باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشمنان به دنبال روی‌گردانی مردم از نظام هستند/ انتقاد و بیان نواقص توسط رسانه‌ها همراهی با دشمن است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..