تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقیف خودروی پژو با 10 کیلو گرم تریاک در بهشهر

ساعت: 21:53 منتشر شده در مورخ: 1397/05/21 شناسه خبر: 1397459

فرمانده انتظامی بهشهر از کشف 10 کیلو گرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو پارس و دستگیری 2 سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، ابراهیم شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل و جابجایی مقدار قابل توجهی مواد مخدر توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو ، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بهشهر تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را شناسایی و در عملیاتی ضربتی خودروی آنان را در حین تردد در جاده اصلی رستمکلا متوقف کردند.

وی از دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: در بازرسی از خودروی این سوداگران مرگ 10 کیلو گرم تریاک کشف شد.

این مسئول خاطر نشان کرد : متهمان که هر دو اهل و ساکن استان گلستان بوده اند پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

شجاعی با بیان اینکه مواد مخدر یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده هاست، از شهروندان خواست: برای مبارزه با این پدیده شوم و عاملان سودجوی مواد مخدر، در صورت مشاهده هرگونه موادد مشکوک مراتب را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقیف خودروی پژو با 10 کیلو گرم تریاک در بهشهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..