تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شناسایی و کشف انبار احتکار لوازم برقی به ارزش حدود ۶ میلیارد ریال در نکا

ساعت: 15:38 منتشر شده در مورخ: 1397/05/21 شناسه خبر: 1397299

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نکا از کشف انبار احتکار لوازم برقی در نکا با کمک نیروهای بسیجی به ارزش ۵ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، طی روزهای گذشته سردار غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین به همه محتکران مایحتاج مردم اعلام کرد که دست از احتکار بردارند؛ چرا که در غیر این صورت با برخورد انقلابی مواجه خواهند شد.

سردار غیب پرور همچنین اعلام کرد که برنامه‌ای در جهت شناسایی محتکران و کسانی که انبار می‌کنند به تمام رده‌های مقاومت ابلاغ شده است و رده‌های مقاومت در سراسر کشور در این زمینه مأمور شده‌اند.

شاید بسیاری از جوانان به یاد نداشته باشند که این حرکت بسیج و مبارزه با گرانفروشی و احتکار مسئله جدیدی نیست و در دوران دفاع مقدس نیز بسیج توانست با یک حرکت بسیجی و مردمی تواست با محتکرانی که از شرایط جنگ سوء استفاده کرده و دست به گرانفروشی و احتکار کالاهای اساسی مورد نیاز مردم می زدند مبارزه کند و شرایط را برای مردم بهبود ببخشد.

در همین راستا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نکا از کشف انبار احتکار لوازم برقی با کمک نیروهای بسیجی به ارزش 5 میلیارد و 740 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

مهدی متوسلی افزود: با شناسایی نیروهای بسیجی یک انبار لوازم برقی توسط «م.ز» که در آن اجناس احتکار شده بود شناسایی و کشف شد.

وی تصریح کرد: بعد از شناسایی، سازمان صنعت، معدن و تجارت وارد عمل شده و توانستند 112 دستگاه یخچال، 13 دستگاه اجاق و هفت دستگاه اسپلیت را از انبار این فرد کشف و ضبط کنند.

متوسلی با بیان اینکه برخی از بازاریان می‌خواهند از نواسانات ارزی سوء‌استفاده کنند، ادامه داد: بسیج برای مبارزه با محتکران کمک‌حال خوبی برای دولت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نکا با اشاره به اینکه برخی سودجویان از شرایط اقتصادی سوءاستفاده کرده و با احتکار کالا به گرانی و تورم در بازار دامن زدند، گفت: بسیج و مردم می‌توانند با اطلاع رسانی در خصوص انبارهای دپو شده محتکران نقش مهمی را در جلوگیری از ضربه زدن به اقتصاد ایفا کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شناسایی و کشف انبار احتکار لوازم برقی به ارزش حدود ۶ میلیارد ریال در نکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..