تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عامل ۹۰ درصد قتل ها در گلستان

ساعت: 21:09 منتشر شده در مورخ: 1397/05/21 شناسه خبر: 1397455

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: علت ۹۰ درصد قتل هایی که در گلستان اتفاق افتاده به دلیل عدم کنترل خشم و تصمیم های ناگهانی به هنگام عصبانیت بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرگزاری مهر علی اکبر جاویدان عصر یکشنبه در نشست خبری و مراسم تکریم از خبرنگاران اظهار کرد: اگر چه فضای مجازی دست مردم را برای انعکاس اخبار باز گذاشته است، اما  اطلاع رسانی دقیق و صحیح  فقط از خروجی رسانه های معتبر دارای صحت و سلامت است.

 

وی با بیان اینکه رسانه ها امین مردم هستند، گفت: در برخی موارد ادبیات استفاده شده درخبر یک رسانه با واقعیت متفاوت است و همین مساله ممکن است زمینه سودجوئی را برای رسانه های معاند فراهم آورد.

 

جاویدان افزود: امانتداری یکی از ویژگی های بارز اصحاب رسانه ها است و رعایت اخلاق حرفه ای در انعکاس اخبار و بیان مشکلات یکی از شاخصه های مهم این حرفه است.

 

وی با اشاره به اینکه تعامل همیشه نقش سازنده ای در توسعه و آگاهی بخشی داشته است، بیان کرد: رسانه ها نقش اصلی تعامل بین مدیران و مردم را دارند و این تعامل زمانی نتیجه می دهد که اطلاع رسانی در مسیر صحیح جریان داشته باشد.

 

قتل های استان انگیزه امنیتی نداشته است

 

 فرمانده انتظامی استان گلستان در ادامه با بیان اینکه قتل های رخ داده در استان انگیزه امنیتی نداشته است، اظهار کرد: برخلاف انتشار برخی اخبار نادرست در فضای مجازی، قتل های رخ داده در استان انگیزه خانوادگی داشته و به هیچ عنوان امنیتی نبوده است.

 

عدم کنترل خشم عامل ۹۰ درصد قتل ها در گلستان است

 

جاویدان افزود: ۹۰ درصد قتل هایی که در سال جاری اتفاق افتاده توسط پلیس کشف شده و علت اصلی این قتل ها و قتل هایی که در سال گذشته اتفاق افتاده به دلیل عدم کنترل خشم و تصمیم های ناگهانی به هنگام عصبانیت بوده است.

 

وی با بیان اینکه پلیس در کشف جرائم ناتوان نیست، گفت: کم کاری برخی از حوزه های پیشگیری آسیب های اجتماعی موجب شده تا آمار برخی آسیب ها در استان نمود بیشتری پیدا کند و کار مردم به پلیس و دادگاه کشیده شود.

 

جاویدان ادامه داد: چنانچه برنامه های پیشگیرانه دقیق اجرا شود، بسیاری از آسیب های اجتماعی کنترل خواهد شد.

 

وی با اشاره ای کوتاه به آمارهای حوزه های مختلف نیروی انتظامی گلستان گفت: در چهار ماهه امسال ۱۵ هزار و ۳۰۸  فقره گذرنامه صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد سه درصدی داشته است.

 

فرمانده انتظامی استان افزود: برداشت های غیر مجاز نمونه ای از کلاهبرداری های اینترنتی در استان است که  به رغم اطلاع رسانی های مداوم برای مردم، همچنان در صدر آمار تخلفات حوزه پلیس سایبری قرار دارد و این تخلفات امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۴ درصد رشد داشته است.

 

وی بیان کرد: در حوزه قاچاق کالا و ارز هم یکهزار و ۳۰۰ پرونده تشکیل و تعداد یکهزار و ۴۴۰ نفر بازداشت شده اند و کل ارزش مالی کالاهای کشف شده ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان محاسبه شده است.

 

جاویدان با اشاره به اینکه تصادفات جاده ای منجر به فوت در چهار ماهه امسال  نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد کاهش داشته است، اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون تعداد ۱۳۶ نفر در تصادفات جاده ای گلستان جان باخته اند و تعداد دو هزار و ۵۴۷ نفر هم مصدوم شده اند.

 

وی گفت: در حوزه مواد مخدر هم از ابتدای سال تا کنون نزدیک به ۱۱ تن مواد مخدر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۲۸ درصد رشد داشته است.

 

به گفته جاویدان، گلستان در رابطه با ورود مواد مخدر و معتادان وضعیت خوبی ندارد و ظرفیت مراکز پذیرش معتادان هم تکمیل شده است.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عامل ۹۰ درصد قتل ها در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..