تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Diamond Diaries Saga v1.2.0.1 – بازی الماس خاطرات برای اندروید

بازی Diamond Diaries Saga توسط استودیو بازی سازی King در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک کژوال می باشد که توانسته با صد هزار دانلود امتیاز ۴٫۱ از ۵٫۰ ار در گوگل پلی ثبت کند. حتما نام این استودیو برای شما آشنا می باشد. این استودیو سازنده ی بازی معروف و محبوب Candy Crush است که با ارائه ی گیم پلی بسیار جذاب و محیطی متنوع توانسته است محبوبیت زیادی در میان کاربرانش بدست آورد. در این بازی همانند دیگر بازیهای تطبیق ساز باید حداقل سه الماس همرنگ را به هم وصل کنید و به همین منوال صدها مرحله مختلف را پشت سر بگذارید. شخصیت های مختلفی در بازی همراه شما می باشند، با آن ها همراه شوید و با حذف الماس های رنگی ساعت ها از این بازی لذت ببرید.

اگر به دنبال یک بازی پازلی و تطبیق ساز  هیجان انگیز با طراحی و ساخت عالی هستید بدون شک Diamond Diaries Saga با مجموعه ای از ویژگی های مختلف از جمله گرافیک اچ دی، طراحی رنگارنگ و فوق العاده زیبا، صداگذاری مهیج، شامل بودن مرحله های خاص و گیم پلی جذاب که دارد نظرتان را جلب میکند. خود را برای سفر به شهرهای مختلف آماده کنید. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۰ و بالاتر نیاز دارید.

Diamond Diaries Saga v1.2.0.1 Apk + Mod

بازی-diamond-diaries-saga-اندروید

اسکرین-شات-diamond-diaries-saga اسکرین-شات-diamond-diaries-saga اسکرین-شات-diamond-diaries-saga info

Download the new Diamond Diaries Saga, a brand new puzzle linker game from King, the creators of Candy Crush Saga. Create precious items of jewelry by linking 3 or more charms of the same color and complete the goal before you run out of moves! Travel to exotic cities with tons of fun, challenging levels and exciting new game modes.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Diamond Diaries Saga v1.2.0.1 – بازی الماس خاطرات برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..