تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری 97

توکلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده انتخاب رشته آزمون سراسری سال 97 از روز دوشنبه 15 مرداد ماه از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده است و تا ساعت 24 امروز ادامه دارد.

وی بیان کرد: در آزمون سراسری امسال بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش مرحله تکمیل ظرفیت وجود ندارد و به داوطلبان توصیه می‌شود هر چه سریع‌تر نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته آزمون سراسری سال 97 از طریق سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

انتهای پیام/

آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری 97



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری 97»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..