تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خواستگاری عجیب دختر ثروتمند عربستانی از بازیگر ترکیه ای! عکس

دختر عربستانی به خاطر عشق و علاقه زیادش به بازیگر ترکیه ای, اقدام به خواستگاری با روشی عجیب از وی کرد

علاقه دختر عربستانی به بازیگر ترکیه ای

خواستگاری نامعمول و عجیب یک دختر از بازیگر ترکیه ای «برکای هاردال» به سوژه ی جدید فضای مجازی در ترکیه و کشورهای منطقه تبدیل شده است. این دختر که عایشه نام دارد و بنا به گزارش سایت های خبری اهل عربستان سعودی است، از روش عجیب و جسورانه ای برای خواستگاری کردن از برکای هاردال بهره برده است.

عایشه تصویر بزرگی از بازیگر مورد علاقه اش را تهیه و آن را بر روی دیوار ساختمان بزرگی در "کاراکوی" استانبول نصب کرد.او روی تابلو به زبان ترکی استانبولی نوشته: "برکای من عاشق تو هستم و تو را خیلی دوست دارم، ای شاهزاده یِ سوار بر اسب سفید با من ازدواج می کنی؟ / عایشه از عربستان"


دیواری که دختر عربستانی عکس آقای بازیگر و درخواست خود را برروی چسبانده است

دیواری که دختر عربستانی عکس آقای بازیگر و درخواست خود را برروی چسبانده است

بسیاری از کاربران فضای مجازی این حرکت را زشت و مایه ی ننگ و سرشکستگی و تحقیر کل مردم کشورشان توصیف کرده و گروهی دیگر هم با شوخی و مزاح با آن برخورد کردند.

برکای هاردال در واکنش به این عکس گفته: از این کار خوشم آمد، حس قشنگی است وقتی اینگونه دوست داشته شوی!

برکای 22 ساله متولد استانبول است و فقط دو سال است که وارد عرصه ی بازیگری شده با این حال به شهرت بسیاری دست یافته. او با سریال « بار دیگر عشق» در کشورهای عربی به چهره ای سرشناس تبدیل شده است.

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: tabnakbato.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خواستگاری عجیب دختر ثروتمند عربستانی از بازیگر ترکیه ای! عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..