تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیخ سلمان قهرمانی مس سونگون را تبریک گفت

شیخ سلمان قهرمانی مس سونگون را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،به گزارش سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) ،شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه رئیس ای اف سی ،  با انتشار پیامی قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون،نماینده جمهوری اسلامی ایران در رقابت های جام باشگاهای آسیا 2018 را که به دنبال پیروزی 4-2 این تیم برابر تیم «تای سون نام» ویتنام به دست آمد، به این تیم و فدراسیون فوتبال ایران تبریک گفت.

در پیام شیخ سلمان آمده است؛
"محبوبیت فوتسال در آسیا به سرعت در حال افزایش است و طی 12 روز گذشته ما شاهد رقابت هایی پویا، شدید و پر هیجان بوده ایم.

از طرف خانواده فوتبال آسیا، من می خواهم به مس سونگون بخاطر نمایش استعداد بی نظیر و روحیه ی رقابتی خود که این تیم را نهایتا به عنوان قهرمان رساند،تبریک بگویم.همچنین باید از فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران که در پشت صحنه خستگی ناپذیر کار کرده تا این موفقیت را برای این باشگاه به ارمغان بیاورد، به طور ویژه تقدیر کنم.

این پیروزی سال ها کار سخت را در تمام سطوح نشان می دهد و من اطمینان دارم که این موفقیت الهام بخش تضمین تداوم پیشرفت فوتسال در سال های آینده در جمهوری اسلامی ایران خواهد بود. »
شیخ سلمان همچنین از کمیته برگزاری مسابقات در اندونزی در میزبانی یک رقابت به یاد ماندنی ستایش کرد.

بیشتر بخوانید:مس به طلا تبدیل شد/مس سونگون قهرمان جام باشگاه های فوتسال آسیا شد


انتهای پیام/


تبریک رئیس ای اف سی به مس سونگون



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیخ سلمان قهرمانی مس سونگون را تبریک گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..