تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات پیرزن در آخرین لحظه پیش از غرق شدن +فیلم

نجات پیرزن در آخرین لحظه پیش از غرق شدن + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرزنی که هنگام شنا در یکی از رودخانه های چین در معرض غرق شدن قرار گرفته بود با هوشیاری یکی از شاهدان عینی نجات یافت. در ویدئویی که منتشر شده است مشاهده می شود هنگامی که پیرزن در حال دست و پا زدن و جدال با مرگ است یکی از شاهدان عینی که یک پیرمرد بود  بلافاصله به داخل آب می پرد و او را نجات می دهد. بنا به گزارش رسانه های چین این زن در حال شنا در رودخانه "هان" چین بود که دچار این حادثه شد. خونسردی پیرمرد در لحظه نجات این زن در حالی که سیگار بر لب داشت مورد توجه رسانه های چینی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: ترفند عجیب زن جوان برای فرار از طلاق! +فیلم 

گفتنی است؛ چندی پیش نیز یک زن جوان در حالی که در یکی از رودخانه های چین قصد خودکشی داشت به علت پوشیدن لباس زمستانی موفق به این کار نشد. این زن پس از پریدن به داخل آب به دلیل پوشیدن کاپشن روی آب قرار گرفت و توسط چند شاهد عینی نجات یافت.

انتهای پیام/

لحظه نجات زن سالخورده در حال غرق شدن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات پیرزن در آخرین لحظه پیش از غرق شدن +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..