تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شگرد رئیس باند قاچاق مواد مخدر برای فرار +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس یکی از باندهای مخوف مواد مخدر مکزیک که با استفاده از ترفندهای خاص از دستگیری توسط پلیس در امان مانده بود سرانجام به دام افتاد. "ال بیتیتو" که اقدام به عمل کاشت مو و همچنین عمل جراحی برای کاهش وزن کرده بود در شهر تیپیتو دستگیر شد. او با انجام عمل جراحی توانسته بود 30 کیلو از وزن بدنش را کم کند. این مجرم حرفه ای قصد داشت با ایجاد تغییر قیافه و کاهش وزن از دستگیری توسط پلیس در امان بماند.

شگرد رئیس باند قاچاق مواد مخدر برای فرار + تصاویر

بیشتر بخوانید: ترفند عجیب زن جوان برای فرار از طلاق! +فیلم 

در عکسی که توسط پلیس از این مجرم 37 ساله منتشر شده است او در حالی که ریش دارد و لاغرتر به نظر می رسد دیده می شود. رسانه های محلی مکزیک نام واقعی این مجرم را " روبرتو مویادو اسپارزا" اعلام کردند. او در منطقه " رینکون دل پدرگال" هنگامی که در حال حمل 10000 دلار پول نقد، مواد مخدر و اسلحه بود دستگیر شد. برادر او نیز در این حمله پلیس دستگیر شد.

شگرد رئیس باند قاچاق مواد مخدر برای فرار + تصاویر

گفتنی است؛ از اعمال جنایتکارانه این باند مخوف مکزیکی می توان به قاچاق مواد مخدر، قاچاق اسلحه و کودک ربایی اشاره کرد.

انتهای پیام/

دستگیری رئیس باند مخوف مواد مخدر مکزیک



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شگرد رئیس باند قاچاق مواد مخدر برای فرار +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..