تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال بد بوی اسکاتلندی‌ها از ملکه الیزابت +فیلم

استقبال بد بوی اسکاتلندی ها از ملکه الیزابت + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ملکه الیزابت دوم انگلیس هر ساله برای گذراندن تعطیلات به قلعه بالمورال در اسکاتلند می رود. او امسال نیز همانند سال های گذشته به اسکاتلند رفت اما استقبال بدبویی از او شد.

ملکه در اسکاتلند مقابل هنگ سلطنتی قرار گرفت اما در مسیر او ،اسبی که نشان هنگ را حمل می کرد، با مدفوع خود بوی بدی را پخش کرد که باعث آزار ملکه شد.

الیزابت دوم چند بار مجبور شد بینی خود را از شدت بوی بد بگیرد. حرکت غافلگیر کننده اسب حامل نشان هنگ سلطنتی برای اولین بار نبود. سال گذشته این حیوان دسته گل ملکه را خورد و در سال 2014 قصد گاز گرفتن ملکه را داشت.

انتهای پیام/

مدفوع باعث گیج شدن ملکه در مراسم استقبال او شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال بد بوی اسکاتلندی‌ها از ملکه الیزابت +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..