تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقص امنیتی گوشی‌ اس 7 سامسونگ در مقابل هکرها

آسیب‌پذیری گوشی‌ اس 7 سامسونگ در مقابل هکرهابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک بررسی جدید نشان می دهد گوشی های هوشمند سامسونگ ( s7 Galaxy ) در برابر آسیب پذیری Meltdown ناتوان است. این آسیب‌پذیری به طور بالقوه ده‌ها میلیون کاربر را در معرض خطر هک شدن قرار می‌دهد. گزارش سامسونگ حاکیست در سال ارائه گوشی اس۷، چهل و هشت میلیون دستگاه از آنرا فروخته و احتمالا ۳۰ میلیون از این گوشی همچنان در حال استفاده است.

بیشتر بخوانید: سامسونگ با Spotify شریک شد 

آسیب پذیری Meltdown ، که عمدتا بر روی پردازنده‌های اینتل تاثیر می‌گذاشت، به هکرها اجازه می‌دهدتا به طور بالقوه یک لایه سخت افزاری سیستم را دور بزند و مهاجمین به داده‌های کاربر که به طور معمول به آنها دسترسی ندارند، دسترسی پیدا کنند. پژوهشگران دانشگاه Graz اتریش، هفته گذشته اعلام کردند که راه بهره‌برداری این آسیب‌پذیر ازگوشی‌های هوشمند اس 7 سامسونگ را کشف کرده‌اند. پیشتر تصور می‌شد که این گوشی‌ها نسبت به این آسیب‌پذیری امن هستند.

پژوهشگران اعلام کرده‌اند که بطور بالقوه صدها میلیون گوشی دیگر نیز وجود دارد که Meltdown بر آنها اثر می گذارد و بدلیل عدم اطلاع سازندگان این گوش‌های همراه ، آسیب‌پذیری آن‌ها هنوز برطرف نشده است. به منظور رفع این ایراد، سامسونگ وصله‌ای برای آن منتشر کرده اما هنوز گزارشی مبنی بر بهره‌برداری از آسیب‌پذیری منتشر نشده است. توصیه می‌شود کاربران گوشی‌های اس 7 سامسونگ با بروزرسانی گوشی خود، وصله منتشر شده را نصب کنند و گوشی خود را بروز نگه دارند.

گفتنی است؛ در ابتدای سال جاری با کشف دو آسیب‌پذیری Meltdown و Spectre مشخص شد که بیشتر پردازنده‌های مدرن دارای یک نقص طراحی هستند.

انتهای پیام/

آسیب پذیری گوشی اس 7 سامسونگ در برابر هک



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقص امنیتی گوشی‌ اس 7 سامسونگ در مقابل هکرها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..