تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش نوبخت به شایعه دستگیری فرزندانش +عکس

واکنش نوبخت به شایعه دستگیری فرزندانش + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدباقر نوبخت سخنگوی سابق دولت در واکنش به سوال امروز خبرنگاران از سخنگوی قوه قضائیه درباره شایعه بازداشت فرزندانش با انتشار توئیتی واکنش نشان داد. نوبخت در این توئیت نوشت: "برای اطمینان خاطر آن کسانی که سوال سفارش می دهند اعلام می نمایم هیچ یک از فرزندانم بازداشت نیستند و قبراق و سرحال کنار خانواده روزگار می گذرانند."

گفتنی است؛ حجت‌الاسلام اژه‌ای، سخنگو و معاون اول قوه قضائیه در جواب این پرسش خبرنگار گفته بود معمولاً اگر اینجور چیزها باشد دیر یا زود مطلع می‌شوید.

واکنش نوبخت به شایعه دستگیری فرزندانش + عکس

انتهای پیام/

نوبخت به شایعه بازداشت فرزندانش واکنش نشان داد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش نوبخت به شایعه دستگیری فرزندانش +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..