تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودنمایی ناچ در تصاویر لو رفته از میت 20 لایت هواوی

تصاویر جدید منتسب به گوشی میت 20 لایت، نشان می‌دهند که هواوی قصد دارد در گوشی جدید خود، از ناچ (بریدگی) در نمایشگر استفاده کند.

شرکت هواوی پیش‌تر با عرضه گوشی‌‌هایی همچون هواوی نوا 3i (میان‌رده‌ای که بریدگی نمایشگر آن، اندکی از گوشی‌های سری P20 بزرگ‌تر بود) نشان داده است که با استفاده از ناچ در نمایشگر اسمارت‌فون‌هایش، مشکلی ندارد. ظاهرا چینی‌ها تصمیم گرفته‌اند تا استفاده از ناچ در محصولات‌شان را به سری میت 20 تعمیم دهند؛ چرا که اخیرا تصاویری منتسب به گوشی میت ۲۰ لایت منتشر شده‌اند و از حضور ناچ در بالای نمایشگر آن حکایت دارند.

با این‌که میت ۲۰ لایت قرار است ارزان‌ترین گوشی سری میت ۲۰ هواوی باشد؛ اما مطمئنا قیمتش بیشتر از گوشی نوا 3 آی (۳۰۰ یورو) خواهد بود. گفته می‌شود که قیمت میت ۲۰ لایت هواوی، از رقم ۴۰۰ یورو شروع می‌شود.

هواوی میت 20 لایت / Huawei Mate 20 Lite

هواوی قصد دارد در میت ۲۰ لایت از نمایشگر ۶.۳ اینچ LCD با حداقل رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل استفاده کند. از لحاظ سخت‌افزاری، این گوشی قرار است به پردازنده‌ی هشت‌ هسته‌ای کرین ۷۱۰ با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز مجهز شود. گمان می‌رود که میت ۲۰ لایت به ۶ گیگابایت رم در کنار ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی تجهیز شود.

هواوی میت 20 لایت / Huawei Mate 20 Lite

همانطور که انتظار می‌رفت، میت ۲۰ لایت دارای چهار عدد دوربین است (دو دوربین در جلو و دو دوربین در پشت گوشی)؛ دوربین‌های اصلی گوشی، دوربین‌هایی ۲۰ و ۲ مگاپیکسلی هستند و دوربین‌های جلویی از سنسورهای ۲۴ و ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برند. این فبلت همچنین قرار است با اندروید ۸.۰ اوریو عرضه شود و از یک باتری ۳۶۵۰ میلی‌آمپرساعتی بهره ببرد.

هواوی میت 20 لایت / Huawei Mate 20 Lite

میت ۲۰ لایت به‌عنوان یک میان‌رده‌ی سطح بالا، از جلو و پشت با شیشه پوشانده شده است و از قابی فلزی بهره می‌برد. این گوشی در دو رنگ سیاه و طلایی و با قیمت ۴۰۰ یورو (۴۰۰ دلار) اواخر آگوست ۲۰۱۸ به بازار عرضه می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودنمایی ناچ در تصاویر لو رفته از میت 20 لایت هواوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..