تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلبریِ وزیر جوان با تیشرت و شلوار جین!

روزنامه آفتاب یزد / روزنامه شهروند: معمولا مسئولان کشورمان را با پوشش رسمی چون کت و شلوار دیده‌ایم . نوع پوششی که برای جلسات اداری، سمینارها، کنفرانس‌ها، میهمانی‌های اداری و دیدارهای رسمی، دارای آداب خاصی است یعنی کت به فرد تنگ یا گشاد نباشد با هم هارمونی رنگی داشته باشد ، در زیر کت پیراهن آستین کوتاه پوشیده نشود و...

متاسفانه به جرات می‌توان گفت که بیشتر مسئولان این نکات را رعایت نمی‌کنند و صرفا فقط به پوشیدن کت و شلوار بسنده می‌کنند. این نکته بدان جهت بیان شد که همین افراد که خوش پوش هم نیستند به نوع لباس‌های وزیر جوان کشورمان یعنی محمد جواد آذری جهرمی خرده گرفته و او را مورد نقد قرار داده‌اند.

تیپ جوان‌پسند وزیر جوان

ماجرا از این قرار است که چندی پیش محمد جواد آذری جهرمی در دیدار با کیمیا علیزاده - که قرار بود پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های آسیایی 2018 باشد اما به دلیل مصدومیت این رقابت‌ها را از دست داد- ضمن اهدای هدایایی به این ورزشکار از او تقدیر و دلجویی کرد. او در این دیدار که نه رسمی بود و نه اداری، از تیپ اسپرت (تیشرت و شلوار جین) استفاده کرده بود. بی تردید آذری جهرمی فارغ از سمت دولتی که دارد، یک جوان به روز و مدرن است و همین مسئله سبب شده که از پوشش جوانانه‌تری همچون تیپ اسپرت استفاده کند.

البته در اینکه هر جایی پوشش خاص خودش را دارد، شکی نیست اما همیشه هم نمی‌توان مسئولان را با لباس رسمی کت و شلوار دید. گاهی اوقات شرایط ایجاب می‌کند که مسئولان پوشش خود را تغییر دهند و اسپرت پوش شوند البته نه در رویدادهای رسمی. به هر حال گویا این تیپ وزیر جوان به مذاق بعضی‌ها خوش نیامده و از اینکه با تی شرت و شلوار جین مقابل دوربین ظاهر شده است، ناراحت شده‌اند. البته اینها افرادی هستند که جوانان را درک نکرده و نخواهند کرد. وزیر جوان کابینه اگر دل جوانان را بدست می‌آورد و جذب می‌کند اشکالی بر او وارد نیست بلکه عین صواب است.

پسندیده نیست

مثلا کاربرانی نوشته‌اند:« واقعا پوشیدن یه شلوار جین اینقدر کار مثبتیه؟ هر وقت با دوچرخه رفت سرکارش تازه میشه متفاوت نگاهش کرد»، « ساختارشکنی؟ سودای ریاست جمهوری؟ یا گزینه‌های دیگر... هرکدام باشد، پسندیده نیست»،«این‌که یه وزیر دهه شصتی می‌تونه با تی‌شرت و شلوار جین بره وزارتخونه و از خانم کیمیاعلیزاده هم تقدیر بکنه، لااقل ۱۰۰درصد از مشکلاتو می‌شه حل شده دونست!»،«در حالیکه پوشیدن تی شرت تو سازمان‌های تابع وزیرجوان ممنوعه و ما محققین رو راه نمیدن، خود آذری جهرمی با تی شرت ساختار شکنی می‌کنه»،«قانون ابلاغ شده به ادارات دولتی، حضور با تیشرت آستین کوتاه و شلوار جین در محل کار را ممنوع کرده است. همه در برابر قانون برابرند. این اقدام وزیرجوان غیرقانونی است»،«آقای وزیر آیا این پوشش جوان‌پسند شما با توجه به جوان بودن اکثریت پرسنل وزارت ارتباطات در ادارات و شرکت‌های تمامی شهرهای ایران وجاهت قانونی و عملی دارد؟»

وزیر داریم چه وزیری

اما در مقابل کسانی هستند که به نحوه پوشش وزیر جوان ارتباطات، مثبت نگریسته‌ و از این موضوع خوشحال شده‌اند.

کاربرانی در این مورد گفته‌اند:«ساختارشکن کی بودی!؟ خیلی خوبی»،« کاری به شخص خود جهرمی ندارم! ولی این تیپ تیشرت و شلوار لی جزء بزرگترین ایده‌آل‌های من برای سرکار رفتن هست. من از کت و شلوار فراری هستم. وزیر باش راحت‌باش»، «فقط یک وزیر جوان دهه شصتی میتونه ساختار شکنی کنه و با تیشرت و شلوار جین بره وزارتخونه»،«اینجوری وزارتخونه‌هارو قشنگ کنید»،«از اینکه وزیر مملکت مثل مردم عادی لباس پوشیده خوشحالم»،«تقدیر وزیرجوان و جین پوش ارتباطات از خانم کیمیا علیزاده زیبا بود...اما ارتباط کاری ایشان با تقدیر از ورزشکاران جای سوال دارد!»، «دمش‌گرم همراهی و همدلی رو از راه‌های زیادی میشه نشون داد»، «وزیر ارتباطات از معدود افراد دولت است که بنده بسیار به ایشان نگاه مثبتی دارم.... منتها حرفی دوستانه میزنم: به مردم خدمت کنید خودش بهترین تبلیغ است نمی‌خواهد جور وزارت ورزش را وزیرارتباطات بکشد»،«وزیر داریم‌چه وزیری، شلوارلی و ‌تیشرت پوشیدن وزیر تو چهل سال انقلاب اگه بی سابقه نباشه، کم سابقست»

وزیر تیشرت و شلوار جین پوش ما!

وزیر جوان را نه فقط تیپ و ظاهرش که حرف‌های صریح و پایبندی‌اش به پاسخگویی به چهره‌ای محبوب بین هم‌نسل‌هایش تبدیل کرده است. کسی که ساعت‌ها وقت می‌گذارد و به سوالات کسانی که در توییتر با او گفت‌وگو می‌کنند، جواب می‌دهد، طبیعی است که هر چند وقت یک‌بار حرف‌های جان‌دار تحویل رسانه‌ها بدهد. او درباره فیلترینگ تلگرام به جماران گفت: «قوه قضاییه بنا بر شکایت وارد شده، حکمی را مبنی بر ممنوعیت دسترسی و فعالیت پیام‌رسان‌ تلگرام در ایران صادر کرد؛ هر چند شبهاتی درباره این موضوع وجود داشت اما این حکم قضائی عملی شد. یک اصل حقوقی تأکید دارد که هیچ قاضی نمی‌تواند درباره همه شهروندان حکم کلی صادر کند؛ صدور حکم کلی و ایجاد محدودیت برای همه شهروندان از طریق قانون و مجلس می‌تواند انجام شود.»

او درباره ممنوعیت فعالیت شهروندان در حوزه کسب و کارهای مجازی هم گفت: «وزارت دادگستری و هم وزارت صنعت، معدن و تجارت که متولی این حوزه‌ها هستند، در این زمینه باید پیگیری‌های لازم را انجام دهند اما از نظر حقوقی و قانونی آن‌چه من پرسیدم و جواب گرفتم این است که برای منع فعالیت هر شهروندی در فضای مجازی نیازمند حکم قضائی برای تک تک

افراد هستیم.» آذری جهرمی انتظار از پیام‌رسان‌های داخلی را هم زیاد دانست و گفت: اجحافی که در حق پیام‌رسان‌های داخلی انجام شد، این بود که انتظارات، تکلیف و تصوری بیش از حد توانمندی آنها به وجود آمده است. اینکه فعالیت پیام‌رسان‌های طلاگرام و ‌هاتگرام از سوی مرکز ملی فضای مجازی حمایت شده‌اند، هم یکی دیگر از حرف‌های جالب آقای وزیر بود، البته او تأکید کرد که وزارت ارتباطات از این دو پیام‌رسان حمایت نمی‌کند.

خبر دیگری که او داد به انحراف شرکت‌های توسعه‌دهنده اینترنت برمی‌گشت، او گفت: اکنون مشکل عمده اینترنت ما از سمت مخابرات نیست بلکه از بخش خصوصی (شرکت‌های اف.سی.پی) ناشی می‌شود؛ این شرکت‌ها باید با مخابرات قرارداد امضا کنند، خدمات بگیرند و سرویس بدهند اما اینها در بخش توسعه ثابت سرمایه‌گذاری نمی‌کنند و پول‌های خود را از بخش توسعه ثابت خارج کرده و در حوزه‌های دیگر مانند ساختمان‌سازی و کارهای دیگر هزینه می‌کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلبریِ وزیر جوان با تیشرت و شلوار جین!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..