تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبعیت العبادی از تحریم‌های آمریکا علیه ایران را محکوم می‌کنیم

نجاح محمدعلیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند روزی است که موضع اخیر حیدر العبادی نخست وزیر عراق در محافل عمومی خصوصا رسانه‌ای، سروصدای زیادی به پا کرده است.

حیدر العبادی به تازگی در خصوص تحریم‌های آمریکا علیه ایران و رویکرد عراق در قبال آن عنوان کرده که مخالف تحریم در منطقه است و تحریم را خطایی راهبردی و نادرست خواند، اما گفت که برای حفظ منافع مردم خود به آن پایبند خواهد بود. وی در ادامه با تاکید بر اینکه کشورهای بزرگتر از ما نیز به تحریم‌های آمریکا پایبند بوده‌اند و اگر ما بر خلاف آنها عمل کنیم شکست خواهیم خورد، گفت: من به‌عنوان نخست وزیر عراق نمی‌توانم موضعی را اتخاذ کنم که به ضرر شهروندان عراقی تمام شود.

در همین راستا اخیرا نجاح محمد علی کارشناس سیاسی مشهور عراقی در شبکه من‌وتو ضمن یادآوری این نکته که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، این اقدام حیدرالعبادی را به نیابت از بسیاری از مردم عراق محکوم کرد. فیلم این صحبت ها را در ادامه مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبعیت العبادی از تحریم‌های آمریکا علیه ایران را محکوم می‌کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..