تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم منتخب هفته سوم با حضور استقلالی‌ها و غیبت پرسپولیسی‌ها

هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر هم به پایان رسید و در این بین برخی تیم‌ها به واسطه درخشش ستاره‌های خود توانستند نتایج قابل قبولی بگیرند. به همین منظور ترکیبی منتخب از برترین بازیکنان این هفته از رقابت‌ها تشکیل داده‌ایم:

دروازه‌بان: وحید شیخ ویسی (پیکان)

در ترکیب پیکان خوش درخشید و با واکنش‌های به موقع یک امتیاز برای تیمش مقابل سپاهان به ارمغان آورد.

مدافع راست: میلاد فخرالدینی (ذوب آهن)

بازی خوبی برابر سایپا به نمایش گذاشت و هم در دفاع و هم در نفوذها خوب عمل کرد و روی یک صحنه هم دروازه تیمش را نجات داد.

مدافع میانی: جلال حسینی (پرسپولیس)

به خوبی مثل همیشه توانست تعادل و بالانس خط دفاعی تیمش را حفظ کند و در روزی که پرسپولیس ممکن بود حتی ببازد یک کلین‌شیت دیگر ثبت شد.

مدافع میانی: حجت حق‌وردی (پیکان)

خودش را به عنوان یک ستاره در پست دفاع میانی جا انداخته است و بدون شک نقش بسزایی در بسته ماندن دروازه پیکان در 3 بازی متوالی دارد.

مدافع چپ: میلاد زکی‌پور (استقلال)

تغییرات خط دفاعی استقلال او را به این پست آورد و نمایش قابل قبولی در برابر تراکتورسازی و خط حمله با تجربه این تیم داشت.

هافبک دفاعی: فرشید باقری (استقلال)

نگرانی نبود امید ابراهیمی در ترکیب استقلال تا حد زیادی با بازی‌‌های خوب باقری رفع شده است و برابر تراکتورسازی م روز خوبش را سپری کرد.

هافبک میانی: فرشید اسماعیلی (استقلال)

مزد بازی خوب خودش را با گل زیبایی که به ثمر رساند گرفت و بار دیگر به روزهای اوج خودش بازگشته و یک وزنه در خط میانی استقلال محسوب می‌شود.

هافبک میانی: حسین پورامینی (پارس جم)

از نفرات خوب و کلیدی پارس جم بود و روی گل تیمش هم نقش مستقیم ایفا کرد. به جز صحنه گل در اکثر دقایق بازی کم نقص ظاهر شد.

مهاجم: مرتضی تبریزی (استقلال)

در اولین حضورش در ترکیب استقلال بازی خوب و روانی به نمایش گذاشت و خط دفاعی تراکتورسازی را آزار داد و یک گل زیبا هم به ثمر رساند.

مهاجم: امین قاسمی نژاد (پدیده)

گل دقیقه 93 او 3 امتیاز برای پدیده به همراه داشت و کار با ارزش او باعث شد در جمع نفرات برتر جای بگیرد.

مهاجم: روح‌الله باقری (استقلال)

بازی‌های خوبش در لیگ یک را در تیم بزرگی مثل استقلال و در لیگ برتر هم به خوبی به نمایش می‌گذارد و توانست دروازه تراکتورسازی را باز کند.

سرمربی : وینفرد شفر (استقلال)

بعد از دو تساوی به یک برد شیرین و مهم خانگی مقابل تراکتورسازی پر مهره دست یافت و با تیمش از بازگشت به دوران اوج خبر داد و حالا باید استقلال را هم یکی از مدعیان جدی به حساب بیاوریم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم منتخب هفته سوم با حضور استقلالی‌ها و غیبت پرسپولیسی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..