تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آقای مسئول فرزندت کجاست/ پیوستن ظریف و صالحی به این کمپین

به گزارش ایکنا؛ مسئله خروج فرزندان مسئولان عالی رتبه کشور به سایر کشور‌ها و گسترش مهاجرت آن‌ها به سایر کشور‌ها و همچنین مسئله شغل و سبک زندگی آن‌ها این روز‌ها مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت تا‌جایی که این حساسیت باعث ایجاد پویشی مردمی با عنوان (#فرزندت_کجاست؟) در فضای مجازی شد.


در این پویش از مسئولان سوال شده است که جناب آقای رئیس، وزیر، مدیر، وکیل و مسئول و امثال آن، شما هم بگو #فرزندت_کجاست؟ همچنین در این پویش سعی شده تا مسئولان به این سوال که فرزندان شما چه مقدار مانند دیگر فرزندان این کشور درد و دغدغه دیگر جوانان و خانواده‌های وطن را درک کرده‌اند؟ و سهم آن‌ها از گرانی، تحریم، شرایط بد اقتصادی خانوار‌ها و تبعیض‌ها به خانواده‌های ایرانی چقدر است، پاسخ دهند.


بعد از راه‌اندازی این کمپین و به منظور شفاف‌سازی مسئولان درباره فعالیت‌های فرزندانشان سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با پیوستن به این کمپین درزیر حساب توییتری خود نوشت: «دو پسر و یک دختر دارم؛ پسر اول فوق لیسانس دانشگاه تهران است. در تهران زندگی می‌کند. شغل ثابت ندارد. با برخی از موسسات در حوزه‌های پژوهشی به صورت پروژه‌ای همکاری می‌کند. پسر دوم خرداد امسال کارشناسی‌اش را از دانشگاه اصفهان گرفته است. دخترم کلاس چهارم را در دبستان دولتی گذرانده است».


محمدجواد ظریف مسئول دیگری بود که با پیوستن به کمپین فرزندت کجاست، شغل، تحصیلات و محل سکونت فرزندان خود را منتشر کرد؛ وی در این باره نوشت: «پسرم لیسانس برق و فوق لیسانس مدیریت بازار دارد و با همسر و دخترش در تهران زندگی می‌کنند و استخدام هیچ‌جایی نیست و در حوزه مدیریت بازار، کار مشاوره‌ای انجام می‌دهد.


دخترم طراح داخلی است و با همسر و دخترش در تهران زندگی می‌کنند و بیشتر به تربیت فرزندش مشغول است و برخی اوقات طراحی داخلی برای دوستان و اقوام انجام می‌دهد. دامادم فوق لیسانس مدیریت دارد و مدیر یک شرکت خصوصی است. عروسم دکترای نانوتکنولوژی دارد و بیشتر به تربیت فرزندش مشغول است و به طور پاره وقت در دانشگاه فعالیت دارد.

آقای مسئول فرزندت کجاست/ پیوستن ظریف و صالحی به این کمپین


خدا را شاکرم که فرزندانم بدنبال خاتمه ماموریت من در سازمان ملل متحد، تحصیلاتشان را فورا به اتمام رسانده و بیش از ۶ سال است که به ایران بازگشته‌اند و همراه خانواده‌هایشان در تهران ساکن و مشغول به کار هستند.»؛ این کمپین با هشتک #فرزندت_کجاست؟ در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی همچنان فعال است و از مسئولان می‌خواهد تا در جهت آرام‌سازی جو حاکم بر جامعه مسئولان در این حوزه شفا‌ف‌سازی کنند.


انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آقای مسئول فرزندت کجاست/ پیوستن ظریف و صالحی به این کمپین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..