تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مستند «محمد امین» چهارشنبه رونمایی می‌شود

به گزارش ایکنا، مستند بیوگرافی «محمد امین» حکایت‌گر زندگی استاد فرهیخته جامعه شناسی، محمد امین قانعی‌راد، است. در این مستند تلاش شده تا زوایایی از زندگی پربار این استاد به تصویر کشیده شود. زوایایی که می‌توانند حاوی نکات آموزنده و پر اهمیتی برای مخاطبان این مستند باشند.

در حاشیه این مراسم از کتاب «سوم شخص مفرد» نیز رونمایی خواهد شد. بخش اول این کتاب روایتی است از تجربه کارگردان مستند «محمد امین» از همراهی با قانعی راد در مراحل مختلف تولید این مستند. بخش دوم این کتاب حاوی یادداشت‌هایی است از جمعی از فرهیختگان و دوستداران دانش و فرهنگ این دیار در مورد اهمیت و کاربرد رویکرد مستند نگاری.

در این گزارش آمده، چند تن از اساتید و چهره‌های سیاسی و علمی نیز در این مراسم به ایراد سخنرانی در مورد اهمیت مستند نگاری و زندگی پربار قانعی راد خواهند پرداخت.

محمد امین قانعی راد رئیس سابق انجمن جامعه شناسی ایران و عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور بود. از او بیش از ده‌ها عنوان اثر با ارزش در قالب کتاب، مقاله، سخنرانی و دیگر طرح های پژوهشی به جای مانده است.  او در سن ۶۳ سالگی در خرداد ۹۷ در تهران چشم از جهان فرو بست.

مراسم رونمایی از مستند «محمدِ امین» از ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه ۲۴ام مرداد در تالار ایوان شمس واقع در بزرگراه شهید گمنام ابتدای بزرگراه کردستان برگزار خواهد شد. شرکت در این مراسم برای علاقمندان، دانشجویان و اساتید آزاد است.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مستند «محمد امین» چهارشنبه رونمایی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..