تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این خودرو یک مکعب واقعی است

لیبرتی واک به خلق کیت بدنه سخت و تنومند مشهور است. به همین دلیل در طراحی‌های این شرکت شاهد بخش‌های عضلانی و سپر و گلگیرهای زاویه‌دار و محکم هستیم که از نگاه بصری حس قدرت در خودرو را به شما القا خواهد کرد. گلگیرها آنقدر بزرگ هستند که چرخ‌های بزرگ را می‌بلعند.

به گزارش گروه خودروی عصر ایران به نقل از "موتور ترند"، ظاهر خودرو به گونه‌ای است که برخی سریعا عاشقش شده و برخی دیگر از آن متنفر خواهند شد. با این وجود کمان‌های بزرگ و قوس‌های ملایم در ظاهر خودرو در کنار زوایای برجسته به خوب بودن ظاهر خودرو کمک بیشتری کرده یا حداقل نمایی طبیعی و معقول در دنیای SUV ها  به آن بخشیده است.

این خودرو یک مربع واقعی است

تمام این طراحی به واسطه شرکت لیبرتی‌واک انجام شده و ظاهر جی‌منی سوزوکی را به اینجا رسانده  است. اما اگر بر این تصورید که خودرویی مانند رنج‌روور یا پورشه کاین را خواهید دید  سخت در اشتباهید.

با این وجود اگر بین این خودرو و بنز کلاس G شباهت‌هایی را می‌یابید، اشتباه نکرده‌اید. این شباهت‌ها به حدی است که گویی جی‌مینی یک لباس ارتقا یافته از G63 AMG را به تن کرده است.

کاپوت خودرو ماهیتی متفاوت دارد و در برابر آب و خاک نفوذ‌ناپذیرتر شده است. این مشخصات کاپوت نشان می‌دهد ما با یک خودروی آفرودی قدرتمند روبه‌رو هستیم. جنس این بخش از فیبر کربن ساخته شده و سقف نیز دارای رکاب‌های ویژه سقفی است.

گلگیرهای خودرو جایگاه بالاتری قرارگرفته و جلوپنجره جدیدی روی خودرو به کار رفته است. به همین دلیل شاید از نمای روبه‌رویی این خودرو به عنوان نسخه کوچک G63 نام برد.

جی‌منی به تنهایی به دلیل ظاهر و کیت‌های بدنه در اروپا و ژاپن محبوب است و قطعا با طراحی لیبرتی واک جذاب‌تر از همیشه نیز ظاهر می‌شود.

هنوز از قیمت این خودروی مربعی و امکانات داخلی آن اطلاعاتی در دسترس نیست، اما اگر همچنان قیمت  آن را مانند ظاهرش با یک بنز کلاس G مقایسه می‌کنید، سخت در اشتباهید.

جدیدترین نسل این خودرو که همین چند هفته پیش معرفی شده دارای پرفورمنسی احساس‌برانگیز و ظاهری است که ما را به یاد مرسدس بنز G کلاس می‌اندازد. هم‌اکنون تیونر مشهور دنیای خودرو یعنی لیبرتی واک با استفاده از کیت بدنه الهام گرفته از G کلاس توانسته جیمنی را یک پله ارتقا دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این خودرو یک مکعب واقعی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..