تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک ۶۸ میلیارد تومانی وزارت ورزش به فدراسیون‌ها برای بازی‌های آسیایی

معاون مدیریت منابع و توسعه مدیریت وزارت ورزش و جوانان از پرداخت ۶۸ میلیارد تومان به فدراسیون‌ها برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ خبر داد.

ژاله فرامرزیان اظهار داشت: خوشبختانه با تدابیر وزیر ورزش و جوانان و برنامه‌های ریزی صورت گرفته توسط این معاونت و همراهی سایر بخش‌ها و مجموعه مدیریتی وزارتخانه و حمایت‌های دولت محترم، از ابتدای امسال تاکنون وزارت ورزش و جوانان 68 میلیارد تومان در قالب کمک به برنامه‌های فدراسیون های ورزشی از جمله برای آماده سازی تیم‌ها و اردوهای تدارکاتی آنها جهت بازی‌های آسیایی پرداخت کرده است

وی ادامه داد: در آستانه بازی‌های آسیایی در شرایط اطمینان بخشی به لحاظ مالی هستیم و انشاالله مطابق پیش‌بینی و قولی که به فدراسیون‌ها داده ام تا اول شهریور هم 15 میلیارد تومان دیگر هم در قالب کمک‌های وزارت ورزش و جوانان به آنها پرداخت می‌شود.

معاون مدیریت منابع و توسعه مدیریت وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: خوشبختانه با کمک دولت محترم و پیگیری‌ها مسعود سلطانی‌فر، اولین پرداخت هیئت‌های ورزشی از محل 27 صدم درصد در همین هفته واریز خواهد شد.

فرامرزیان گفت: پرداخت به هیئت ها حدود 5 میلیارد خواهد بود و مبنای ما فهرست و معرفی هیئت‌های از سوی فدراسیون‌های ورزشی است و سرعت عمل بیشتر در این مورد بستگی به هماهنگی فدراسیون‌ها با وزارتخانه دارد.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/589169

عکس های اینستاگرامی عکس نوجوانی بهرام رادان عکس نوجوانی بهرام رادان جواهرات من....جواهرات من.... سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی  علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی  طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی  هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک ۶۸ میلیارد تومانی وزارت ورزش به فدراسیون‌ها برای بازی‌های آسیایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..