تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تئاتر کردی باید صحنه خلاقیت و آشتی باشد

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،قطب الدین صادقی، دبیر پانزدهمین جشنواره تئاتر کردی سقز با بیان اینکه تئاتر کوردی عرصه آشتی و پایگاهی برای تفاهم و اندیشه است، گفت:این دوره از جشنواره به صورت غیر رقابتی برگزار می‌شود، زیرا رقابت ها، روح آشتی و رفاقت‌ها را از بین برده است.
وی افزود:این جشنواره باید متجلی روح و فرهنگ کردی باشد و برآیند آن، تقویت گفتمان صلح، آشتی و هدایت هنرمندان به تکنیک‌های مدرن است.
صادقی بیان کرد:تقویت بعد آموزشی، رویکرد تحلیلی و نقد آثار به شیوه علمی و تخصصی از دیگر اهداف این جشنواره غیر رقابتی است.
دبیر پانزدهمین جشنواره تئاتر کوردی سقز عنوان کرد: ۲ اثر جهت شرکت و حضور در جشنواره فجر از تئاتر کردی سقز به تهران معرفی می‌شود.
صادقی یادآور شد: تلاش برای ثبت جشنواره در تقویم وزارت ارشاد، جلب حمایت بیشتر مسئولان و مشارکت هنرمندان از دیگر برنامه‌های این دوره از جشنواره خواهد بود.
انتهای پیام/م

پانزدهمین جشنواره تئاتر کردی سقز به صورت غیر رقابتی برگزار می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تئاتر کردی باید صحنه خلاقیت و آشتی باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..