تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد سازنده و منصفانه راهکار توسعه و شکوفایی جامعه است

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی:

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سیدمهدی فرشادان در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌ها در سنندج، ضمن گرامیداشت روز خبرنگار گفت: اقتصاد رسانه یکی از مهم‌ترین مباحث است که باید به صورت ویژه به آن پرداخته شود.
وی افزود:مشکلات مالی زیادی دامنگیر خبرنگاران است و متأسفانه اداره و متولی خاصی هم برای حمایت از این قشر وجود ندارد.
نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی انتقاد سازنده و منصفانه را راهکار توسعه و شکوفایی جامعه دانست و بیان کرد: اگر انتقاد نباشد، دموکراسی در جامعه از بین می‌رود و لذا مدیران و مسئولان باید خود و جامعه را در برابر انتقاد‌ها اصلاح کنند.
وی در ادامه و در پاسخ به سؤال خبرنگاران در مورد چگونگی ساخت و ساز در آبیدر عنوان کرد: بنده شخصاً با ساخت و ساز گردشگری در کوه آبیدر مخالف نیستم بلکه معتقدم که ساخت و ساز‌ها باید بر اساس نقشه‌های مشخص و هدفمند صورت گیرد.
فرشادان گفت: طرح گردشگری اگر قرار است اجرا شود باید بر اساس نقشه مشخص و برنامه ریزی شده باشد.
وی در ادامه سخنان خود ضمن ابراز تأسف از اینکه کردستان آخرین استان کشور در توسعه راه روستایی است، بیان کرد: تنش به وجود آمده بین بنده و وزیر راه و شهرسازی در رابطه با وضعیت جاده‌های استان و اعتبارات تخصیص یافته به این موضوع است و معتقدم کاری که تا به امروز برای توسعه راه‌های استان صورت گرفته می‌بایست بیشتر باشد.
فرشادان با تأکید بر اینکه جاده‌های کردستان مورد اعتماد نیست، افزود: بر اساس آمار‌های اعلام شده، سال گذشته ۳۶۵ نفر در جاده‌های کردستان جان خود را بر اثر تصادف از دست داده‌اند و داغدار شدن خانواده‌ها به امری عادی مبدل گشته که این حق مردم کردستان نیست.
وی بیان کرد: وضعیت راه‌ها و جاده‌های کردستان دلیل اصلی  برای استیضاح وزیر راه و شهرسازی است.
نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: تا کنون برای استیضاح وزیر راه و شهرسازی که در ۳۲ بند تنظیم شده، ۱۸ امضا جمع آوری شده و این در حالی است که سایر نمایندگان استان این استیضاح را امضا نکرده‌اند.

وی بیان کرد: از وزیر راه و شهرسازی درخواست کرده‌ایم که سهم بودجه استان کردستان در راستای احداث کریدور شمال به جنوب را مشخص و در ردیفی جداگانه تعریف کند.
فرشادان، وضعیت سرمایه‌گذاری استان را نا مطلوب ارزیابی کرد و گفت: متأسفانه در این زمینه مشکلات زیادی داریم که باید مرتفع شود.
فرشادان با بیان اینکه ما هنوز با برخورد ناشایست سرمایه گذاران را فراری می‌دهیم، عنوان کرد: پنجره سرمایه‌گذاری در استان با هدف تسهیل گری بنا نهاده شد و مقرر شد که سرمایه‌گذار بتواند با کمترین زمان و صرف هزینه، مشکلات خود را مرتفع کند، اما متأسفانه شرایط اینگونه نیست.
گفتنی است، در پایان این نشست از خبرنگاران با لوح تقدیر وهدایا قدردانی شد.
انتهای پیام/م

جاده‌های کردستان مورد اعتماد نیست



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد سازنده و منصفانه راهکار توسعه و شکوفایی جامعه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..