تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم کونگ فو قم در مسابقات کشوری خوش درخشید

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ هیاتی که از سال 1396 با بازگشت رئیس اسبق خود جان تازه‌ای گرفته و با سر و سامان دادن به کمیته‌ها و بخش‌های مختلف خود، در مسیر موفقیت‌ گام برمی‌دارد، بار دیگر در پیکارهای قهرمانی کشور یک دستاورد بزرگ کسب کرد.

هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم در دهه 1380 موفقیت‌های متعددی را در میادین کشوری، بین‌المللی و جهانی کسب کرد اما با جدایی عباسی، این هیأت چندین بار با روسای مختلف دست به دست شد اما سال‌های ناکام و کم‌کاری را پشت‌سر گذاشت.

نتیجه تحولات در هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم این است تیمی که به نمایندگی از کمیته کونگ‌فو توتایما استان قم به رقابت‌های قهرمانی ایران اعزام شد، با اقتدار در مقابل حریفان خود صف‌آرایی کرد و علاوه بر کسب 10 مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز، عنوان نخست بخش تیمی رده سنی نوجوانان مسابقات قهرمانی کشور را نصیب کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم کرد.

در این مسابقات تیم قم موفق به کسب سه مدال طلا توسط محمدرضا حکمتی، محمدمهدی مشهدی‌خانی و امیرحسین دهقان‌نصیری شد، در حالی که امیرمحمد شعبانی، محمدعلی فتحی و محمدمهدی ابراهیمی با شکست در دیدار پایانی مسابقات به نشان نقره بسنده کردند.

نکته جالب توجه راجع به عملکرد تیم منتخب هیأت قم در پیکارهای سبک کونگ‌فو توتایما قهرمانی کشور راهیابی 6 نماینده قم به دیدار نهایی اوزان مختلف بود اما اتفاق ویژه این بود که سه کونگ‌فوکار قم در مسابقه فینال به حریفان خود باختند و تنها سه نفر طلایی شدند.

همچنین تیم هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم در چهار وزن توسط محمدامین هفته‌خانگی، رضا فقیه‌رستمی، منوچهر داوودی و فرهاد میرزایی به مقام سوم و نشان برنز رسید، در حالی که کادر فنی این تیم را یاسر تکمار و مرتضی سهامی تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام /ح

قم قهرمان كونگ‌فو ايران شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم کونگ فو قم در مسابقات کشوری خوش درخشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..