تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری برنامه های متنوع دستگاه ها درهفته ازدواج

برگزاری برنامه های متنوع دستگاه ها درهفته ازدواجبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ حسن عابدی، مدیرکل ورزش و جوانان قم،روز گذشته در دیدار با آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی به برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان در هفته ازدواج پرداخت و گفت: از ۲۲ تا ۲۸ مردادماه هفته ازدواج نام گذاری شده است که در این راستا و بنا بر ابلاغ دستوالعمل‌های وزارت ورزش و جوانان فعالیت‌هایی در موضوع ازدواج و تسهیل این امر مقدس انجام می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری برنامه‌های متنوع همه دستگاه‌ها و ارائه بسته‌های تشویقی ازدواج در این هفته خبر داد و اضافه کرد: در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که برگزار شد استاندار قم نیز حمایت‌های خود را از برنامه‌های این هفته اعلام نمود و برنامه‌های مختلفی به تصویب رسید.

عابدی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی در ستاد سازماندهی امور جوانان را موظف کردیم بسته‌های تشویقی برای ازدواج پرسنل داشته باشند و همچنین برای هماهنگی بانک‌ها برای دادن وام به زوجین کارهایی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه قم از جمله استان‌هایی است که در ارائه تسهیلات ازدواج گام‌های خوبی برداشته است،عنوان کرد: زوج‌های جوان به محض ارائه درخواست تسهیلات ازدواج به کارگاه‌های آموزشی ما معرفی می‌شوند و آموزش‌هایی از جمله روش‌های همسرداری و تحکیم بنیان خانواده را خواهند دید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم همچنین از ثبت مجمع خیرین ازدواج قم خبر داد و خاطرنشان کرد که نخستین جلسه آن هفته آینده برگزار خواهد شد.

وی برپایی نمایشگاه حوزه ازدواج در فرهنگسرای جوان، ارائه ظرفیت و امکانات دستگاه‌ها برای ازدواج آسان، تشکیل کارگاه‌هایی برای زوج‌های جوان قبل، بعد و هنگام ازدواج و انعقاد تفاهم نامه با دادگستری جهت آموزش زوج‌هایی که در معرض طلاق هستند را از برخی اقدامات برشمرد.

انتهای پیام/ح

تشکیل مجمع خیرین ازدواج در قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری برنامه های متنوع دستگاه ها درهفته ازدواج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..