تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارومیه میزبان مسابقات رنکینگ کشوری تیراندازی با کمان/ به‌دنبال همگانی کردن ورزش تیراندازی با کمان هستیم

ساعت: 11:41 منتشر شده در مورخ: 1397/05/21 شناسه خبر: 1397204

رئیس هیات تیراندازی با کمان آذربایجان‌غربی:

رئیس هیات تیراندازی با کمان آذربایجان‌غربی از میزبانی ارومیه در مسابقات رنکینگ کشوری تیراندازی با کمان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از اروم نیوز، پیمان رضایی عصر روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: چهارمین دوره رنکینگ کشوری تیراندازی با کمان با شعار «احیای دریاچه ارومیه» و با حضور حدود ۱۵۰ ورزشکار در ارومیه برگزار می‌شود که از این تعداد ۱۰ تا ۱۵ نفر از آذربایجان‌غربی هستند.

وی، افزود: این مسابقات در روزهای ۲۵ و ۲۶ مردادماه برگزار می‌شود که هر روز در یکی از رشته‌های تیراندازی خواهد بود.

رئیس هیات تیراندازی با کمان آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه اصلی‌ترین هدف این هیات در سال جاری همگانی کردن ورزش است، گفت: در همین راستا طی ماه گذشته در بوکان جشنواره تیراندازی خانوادگی برگزار شد که این جشنواره نقطه عطفی در برنامه‌های همگانی‌سازی تیراندازی با کمان محسوب می‌شود.

وی، در خصوص هیات‌های شهرستانی فعال در زمینه تیراندازی با کمان نیز بیان داشت: این هیات در شهرستان‌های ارومیه، مهاباد، میاندوآب، بوکان، خوی، ماکو، شوط، شاهیندژ، تکاب، سلماس و چالدران فعالیت دارد که البته سطح فعالیتی آن‌ها متفاوت از هم هستند.

رضایی، فعالیت برای استعدادیابی نونهالان و نوجوانان را جزو اصلی‌ترین زمینه‌های فعالیتی هیات تیراندازی با کمان استان دانست و گفت: در همین زنیه نونهالان و نوجوانان از مدارس شناسایی شده و برای حضور در رقابت‌های مختلف استعدادیابی و گزینش می‌شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارومیه میزبان مسابقات رنکینگ کشوری تیراندازی با کمان/ به‌دنبال همگانی کردن ورزش تیراندازی با کمان هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..