تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بکارگیری از ظرفیت بسیج برای مبارزه با احتکار یک حرکت انقلابی است / بسیجیان انقلابی با روش آتش به اختیار وارد مقابله با احتکار شوند

ساعت: 10:09 منتشر شده در مورخ: 1397/05/21 شناسه خبر: 1397117

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: بکارگیری از ظرفیت بسیج برای مبارزه با احتکار امروز همچون زمان جنگ تحمیلی یک حرکت انقلابی وجهادی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهارداشت: بکارگیری از ظرفیت بسیج برای مبارزه با احتکار امروز همچون زمان جنگ تحمیلی یک حرکت انقلابی وجهادی است.

بدری با اشاره به اینکه بسیج همیشه نشان داده است که در زمان بحران چطور می تواند بحران های جنگ، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی و جنگ نرم مقابله کند،  افزود: امروز یک عرصه ای دیگر به نام جهاد در راه مبارزه با احتکار و کالای قاچاق در کشور بصورت داخلی و خارجی راه انداخته اند که باید با استفاده از  ظرفیت بسیجیان غیور و انقلابی کشورمان به نحو احسن استفاده برد.

وی از فعالیت جهادی بسیجیان در مبارزه با محتکرین و قاچاقچیان کالا وارز در برخی از استانهای کشور خبرداد و افزود: امروز مردم، مسئولان و سپاه وبسیج باید درکنار هم همت کنند تا با این حرکت خانمانسوز احتکار که ضربه ای بزرگ برای اقتصاد کشور است مقابله کرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر نمین و سرعین بیان کرد: رسالت بسیج تنها در جبهه و جنگ نیست و ما امروز شاهد این هستیم که سپاه وبسیج نه تنها در مسائل عمرانی و فرهنگی و اجتماعی درکنار ملت و دولت است بلکه در امنیت و رفاه مردم نیز در حال تلاش است و کمک می کنند تا نقش و رسالت خود را در زمینه های اقتصادی و مبارزه با محتکرین نیز به خوبی ایفا کنند.

بدری با بیان اینکه مردم نیز باید همگی بصورت آتش به اختیار بسیج شوند و از کوچه ومحله خود شروع کنند برای شناسایی محتکرین و کالای قاچاق تاکید کرد: قوه قضائیه و تعزیرات حکومتی کشور نیز باید با جدیت تمام با احتکار کنندگان و قاچاقچیان کالا وارز در داخل کشور مبارزه کنند.

وی تصریح کرد: دولت و ملت ، سپاه و بسیج ، نیروی انتظامی، نهادهای مردمی و قو ه قضائیه با درکنار هم بودن می توانند در سریعترین راه ممکن با تمامی محتکرین مبارزه کنند تا نگذارند برخی افراد سودجود از این فرصت ها به نفع خودفعالیت کنند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کردند: بسیج و در رأس ان سردار غیب پرور فرمانده بسیج مستضعفین کشور بهترین دستور آتش به اختیار مبارزه با محتکرین را صادر کرده است واین عمل جهادی و انقلابی باید تا آخرین نفرو اخرین انبار شناسایی محتکران در کشور ادامه یابد.

انتهای پیام/
 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بکارگیری از ظرفیت بسیج برای مبارزه با احتکار یک حرکت انقلابی است / بسیجیان انقلابی با روش آتش به اختیار وارد مقابله با احتکار شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..