تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سواحل شهرستان نور بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاری

ساعت: 10:48 منتشر شده در مورخ: 1397/05/21 شناسه خبر: 1397176

فرماندار شهرستان نور گفت: این شهرستان فرصت های بزرگ صنعتی، گردشگری، اقتصادی و... را به خود اختصاص داده است و ساحل آن بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاری را فراهم کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ،‍ آیین تجلیل از خبرنگاران مازندران صبح امروز با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت، استاندار مازندران، فرماندار نور و مسئولان استانی و شهرستانی به میزبانی شهرستان نور برگزارشد.

علی شادمان فرماندار شهرستان نور در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاران انسان‌های شایسته و تأثیرگذار در جامعه هستند.

وی گفت: شهرستان نور از نظر حوزه سرزمینی پهناورترین شهرستان غرب استان و در استان سومین شهرستان از نظر پهناوری است.

فرماندار نور افزود: شهرستان نور فرصت های بزرگ صنعتی، گردشگری، اقتصادی و... را به خود اختصاص داده است و ساحل آن بهترین فرصت برای سرمایه گذاری را فراهم کرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: این شهرستان، مردمی شایسته، فرهیخته با تاریخچه‌ای بلند دارد که می‌توانند در توسعه پایدار مازندران نقش مهمی ایفا کنند.

علی اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت نیز با یاد و خاطره شهدای خبرنگار و تبریک این روز، اظهار کرد: در عصر تکنولوژی و ارتباطات اگر بخواهیم به توسعه پایدار فکر کنیم باید به سه ضلع محیط زیست، تکنولوژی و انسان توجه کنیم.

وی گفت: اگر قرار است جامعه ما به سمت آگاهی و خرد رهنمون شود این وظیفه خطیر به دوش خبرنگاران است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت افزود: اگر بتوانیم به توسعه پایدار برسیم باید به خبرنگاران ارج و منزلت بدهیم و فضایی محیا شود که خبرنگاران در آن با امنیت کامل بنویسند.

اسماعیلی گفت: باید فضایی باشد که شهروندان دسترسی کامل به اخبار و اطلاعات داشته باشند و در آن فضای امن مطبوعات به عنوان رکن چهارم دموکراسی در کشور به وظیفه خود عمل کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سواحل شهرستان نور بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..