تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسب نتیجه عالی دور از دسترس نیست

کسب نتیجه عالی دور از دسترس نیستمحمود پراش سر مربی تیم ملی دوچرخه سواری  در گفتگو با خبرنگار خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد :در طول این مدت با سه دوچرخه سوار مهدی سهرابی ، محمد گنج خانلو و محمد رجبلو تمرین کردم . مهدی سهرابی یکی از پر افتخار ترین و با تجربه های دوچرخه سواری ایران است. سهرابی  اولین رکاب زدن در بازی های استقامت  است و برای تمرینات در تهران می ماند . او به تمرینات خود  تا دو روز مانده به مسابقات در تهران  ادامه می دهد . پس از اعزام، اول در مسابقات جاده و بعد در رشته پیست رکاب می زند.گنج خانلو و رجبلوبه مدت 10 روز به مالزی اعزام و  در پیست چوبی زیر نظر حمید سجادی تمرین خواهند کرد .

او گفت : در طول این سال ها آسیا جهش بسیار خوبی داشته است . در شرق آسیا دوچرخه سواران قدرتمندی وجود دارند به خصوص کشور امارات که  در مسابقات  خوب ظاهر شده است، امارات در آسیا با برنامه پیش رفته است و دارای عناوین  خوبی در آسیا است.

پراش بیان کرد : از تورنمنت هایی که بازیکنان شرکت کردند بازی های ترکیه ، مسابقات داخلی لیگ و قهرمانی کشور که در شهر ساری برگزار شد می توان یاد کرد . تمرینات خود را در رشت ، تبریز و تهران پیگیری کردیم  .اگر ملی پوشان در بازی های بین المللی بیشتری شرکت می کردند باعث می شد ضعف های آن ها به طور کامل رفع شود . در کاپ ژاپن گنج خانلو و رجبلو شرکت کردند. مسابقات بیشتر آمادگی بیشتری را فراهم می کند . در طول این مدت بازیکنان در استقامت و سرعت به خوبی ظاهر شدند . شرق آسیا با برنامه وارد هر مسابقه ای می شوند و سعی می کند برنامه هایشان عملی شود.

سرمربی دوچرخه سواری اظهار کرد : ملی پوشان در حد توان خود بسیار خوب ظاهر شدند و سعی کردم دانش خود را به بازیکنان  منتقل کنم تا بتوانند نسبت به گذشته جهش داشته باشند. فدراسیون با توجه به امکاناتی که کمیته ملی المپیک در اختیارش می گذارد به خوبی عمل کرده است و تیم ملی هر نتیجه ای را هم که بدست آورده است در سختی به آن رسیده است و جای تقدیر دارد و همه ی عنوان ها  از تلاش های خودشان بوده است.

او گفت : اگر فدراسیون و کمیته ملی المپیک به دنبال نتیجه ای خوب است باید اعزام ها و اردو های تدارکاتی بیشتری را برگزار کنند  ولی توان مالی فدراسیون بالا نیست و محدودیت هایی را دارند . کسب نتیجه عالی دور از دسترس نیست. امیدوارم در این دوره از بازی های آسیایی با کس مدال های خوش رنگ دل مردم را شاد کنیم .

بیشتر بخوانید:رجبلو و خانلو دو ملی پوش دوچرخه سواری به مالزی اعزام می شوند

انتهای پیام /

اظهارات محمود پراش دربره اخرین وضعیت ملی پوشان دوچرخه سواری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسب نتیجه عالی دور از دسترس نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..