تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دالیچ پیشنهاد چه کشور‌هایی را رد کرد؟

خبرگزاری تسنیم: زلاتکو دالیچ که تیم ملی فوتبال فوتبال کرواسی را در جام جهانی 2018 روسیه به عنوان نایب‌قهرمانی رساند تا بهترین نتیجه این تیم در تاریخ رقابت‌های جام جهانی رقم بخورد، پس از مذاکراتی که با داوور شوکر، رئیس فدراسیون فوتبال کرواسی داشت، تصمیم به ادامه حضورش روی نیکمت این تیم گرفت.

گفته می‌شود دالیچ 51 ساله با دریافت پیشنهادی بهتر از فدراسیون فوتبال کرواسی حاضر به تمدید قراردادش شده است.

سایت بوسنیایی «Sport.ba» گزارش داد؛ دالیچ که پس از جام جهانی پیشنهاداتی مولتی میلیونی از باشگاه‌های چینی داشت، سه پیشنهاد مربیگری تیم‌های ملی فوتبال کلمبیا، مصر و ایران را رد کرد تا به حضورش روی نیمکت کرواسی ادامه دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دالیچ پیشنهاد چه کشور‌هایی را رد کرد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..