تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتخاب رشته بیش از ۱۰ هزار داوطلب کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون ۹۷

مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

انتخاب رشته بیش از ۱۰ هزار داوطلب کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون ۹۷حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور  در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سال 97  تا هفته دیگر برای سومین بار تمدید شده است از طریق سایت سازمان سنجش انجام می‌شود.

وی ادامه داد: تا ساعت 9 صبح امروز 10 هزار و 45 داوطلب نسبت به انتخاب رشته 44 کد رشته بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام کرده‌اند.

توکلی گفت: اسامی قبول‌شدگان بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی ناپیوسته سال 97 دهه اول شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

مهلت انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون 97



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتخاب رشته بیش از ۱۰ هزار داوطلب کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون ۹۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..