تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجباری برای پوشیدن لباس فرم دانش‌آموزی وجود ندارد/ برگزاری دوره های غیر حضوری آموزش خانواده از شهریورماه

در این مراسم عباسپور به لباس فرم دانش آموزی اشاره کرد و گفت: در این زمینه بخشنامه ای که مبنی بر اجبار خانواده باشد تاکنون صادر نشده است صرفا چارچوبی را مدارس مشخص کرده است که پوشش دانش آموز در قالب فرهنگ بومی و ملی باشد.

وی ادامه داد: در بسیاری از مداری انجمن مدارس با توجه به نظر خانواده ها پوشش دانش آموز را مشخص می کند و براساس زیر نظام های سند تحول قرار بر این اساس الگویی را برای پوشش دانش آموزان مشخص کنیم.

مدبر کل انجمن اوليا و مربيان به برنامه آموزش خانواده هم اشاره کرد و گفت: دوره های آموزشی ویژه والدین طراحی و اجرا می سود و سه کارگروه علمی در این حوزه مشغول فعالیت هستند.

عباسپور ادامه داد: براساس این کارگروه برنامه داریم تا طی ۱۲ سال حضور دانش آموز در مدرسه خانواده ها هم در این مدت آموزش ببینند و امسال برخی از این دوره ها را اجباری کردیم.

وی از ابلاغ دوره های آموزشی غیرحضوری برای اولیا در تمام پایه های تحصیلی خبر داد و گفت: این دوره در هفت محور است و در قالب تلویزیون تعاملی خواهد بود همچنین برای ثبت نام سال آینده گواهی حضور انسان نیاز است.

مدیر کل انجمن اوليا و مربيان از جذب ۱۳۰۰ نفر مدرس آموزش خانواده در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: امسال هم ۱۰۰۰ مدرس دیگر جذب می شودو براساس تاکید وزیر آموزش و پرورش مدرسان باید گواهی دوره آموزش خانواده را داشته باشد.

در حال تکمیل/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجباری برای پوشیدن لباس فرم دانش‌آموزی وجود ندارد/ برگزاری دوره های غیر حضوری آموزش خانواده از شهریورماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..