تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتیجه آزمون کارشناسی ارشد پزشکی ۹۷ امروز اعلام می‌شود

رئیس سنجش پزشکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

رئیس سنجش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از زمان اعلام نتیجه کارشناسی ارشد پزشکی ۹۷ خبر داد و گفت: نتیجه این  آزمون امروز اعلام می‌شود و کارنامه علمی و پاسخنامه داوطلبان بر روی سایت سنجش پزشکی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد پزشکی ۹۷ سه شنبه بر روی سایت سنجش پزشکی قرار می‌گیرد.

پورکاظمی در ادامه با بیان اینکه در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی ۹۷، حدود ۷۵ هزار نفر ثبت نام کرده بودند، گفت: ۲۰ هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی امسال غایب بودند و رقابت ۵۵ هزار نفر شرکت کننده در آزمون برای ۵ هزار نفر صندلی است.

رئیس سنجش پزشکی اظهار کرد: ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد پزشکی ۹۷ بالغ ۵ هزار است و نسبت به سال گذشته تغییر آن چنانی نداشته است و در برخی رشته‌هایی که بازار کار بیشتری دارند ظرفیت ها افزایش پیدا کرده و در رشته‌هایی که بازار کار کمتری دارند ظرفیت ها را کاهش دادیم، اما در مجموع ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد پزشکی ۹۷ تغییر زیادی نداشته است.

وی یادآوری کرد: آزمون کارشناسی ارشد پزشکی ۹۷ در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر در تاریخ ۱۴ و ۱۵ تیر در سراسر کشور برگزار شد.

انتهای پیام/

اعلام نتیجه آزمون کارشناسی ارشد پزشکی ۹۷



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتیجه آزمون کارشناسی ارشد پزشکی ۹۷ امروز اعلام می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..