تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین تیزر تبلیغاتی Galaxy Note 9 در تلویزیون +فیلم

اولین تیزر تبلیغاتی Galaxy Note 9 در تلویزیون +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پنجشنبه گذشته بود که شرکت سامسونگ پرچمدار جدید خود را به نام Galaxy Note 9 به صورت رسمی در شهر نیویورک معرفی کرد. پیش‌فروش این پرچمدار از همان روز رونمایی از گوشی آغاز شد و همه در تلاش هستند تا این گوشی تازه وارد به عرصه فناوری را تهیه کنند و از استفاده ز بهترین فناوری‌های روز دنیا لذت ببرند. عرضه این فبلت در بازار آمریکا و سایر نقاط جهان هم قرار است از 24 آگوست آغاز شود و قیمت‌های آن از یک‌هزار دلار تا یک‌هزار و 250 دلار تغییر می‌کند.

شرکت سامسونگ امروز اولین تیزر رسمی Galaxy Note 9 را برای تلویزیون منتشر کرد و در حال حاضر این ویدئوی تبلیغاتی برای تمام صفحات شبکه‌‌های اجتماعی سوژه داغی شده است. در این ویدئوی 30 ثانیه‌ای که از این گوشی منتشر شده، سعی شده است S Pen این پرچمدار قدرتمند نشان داده شود. این قلم هوشمند جدید به کاربر اجازه می‌دهد تا از راه دور با دوربین این گوشی عکس بگیرد و یا اپلیکیشن‌ها را فعال کند.

این تیزر تبلیغاتی همچنین عمر بیشتر باتری در Galaxy Note 9 را با توجه به باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی آن به رخ می‌کشد. در ادامه اولیت تیزر تبلیغاتی Galaxy Note 9 منتشر شده از شرکت سامسونگ را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

اولین تیزر تبلیغاتی Galaxy Note 9 منتشر شد +فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین تیزر تبلیغاتی Galaxy Note 9 در تلویزیون +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..