تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح حمله انتحاری به یک کلیسا در شمال قاهره خنثی شد

ساعت 24- یک منبع آگاه در اداره پلیس قاهره گفت، یک تروریست انتحاری امروز (شنبه) قصد داشت بمبی را در کلیسای «العذراء» واقع در شمال قاهره منفجر کند اما با هوشیاری نیروهای پلیس در این کار ناکام ماند.

به گزارش تارنمای «الفجر » مصر، این منبع افزود، نیروهای پلیس از رسیدن این تروریست انتحاری به کلیسای العذراء جلوگیری کردند و او ناچار شد پیش از رسیدن به این کلیسا خود را منفجر کند.

پلیس مصر اعلام کرده است در این حمله تروریستی به کسی آسیبی نرسید و فقط تروریست انتحاری کشته شد.
رسانه های مصری نوشتند پس از این حمله، این منطقه به محاصره نیروهای امنیتی و پلیس درآمد و نیروهای نظامی شروع به جست و جو برای یافتن تروریست ها و بمب های احتمالی در این منطقه کردند اما بمبی کشف نشد.
هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.
تروریست ها طی چند سال گذشته بارها به کلیساهای مصر حمله کرده اند؛ اواخر سال 2017 به کلیسایی در منطقه حلوان واقع در جنوب قاهره حمله کرده و 11 نفر را کشتند و اوایل همین سال ، تروریست ها با حمله به دو کلیسا در طنطا و اسکندریه 40 نفر را قتل عام کردند . سال 2016 نیز حمله به کلیسایی در قاهره، 28 کشته برجای گذاشت.

ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح حمله انتحاری به یک کلیسا در شمال قاهره خنثی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..