تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۷ پرسپولیسی در مسیر محرومیت

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  تیم فوتبال پرسپولیس تا به اینجای رقابت های لیگ برتر توانسته در 3 بازی خود 7 امتیار را از آن خود کندو صدر نشین جدول شود .با این وجود برانکو در حالی در هفته چهارم این رقابت ها باید تیمش را مقابل تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان به میدان بفرستد که 7 بازیکن سرخ پوش تک اخطاره هستند .

سید جلال حسینی، علی علیپور، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، احسان علوان‌زاده، سیامک نعمتی و شجاع خلیل‌زاده بازیکنان تک اخطاره تیم فوتبال پرسپولیس هستند که در صورت دریافت اخطار در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر 2 اخطاره می شوند .

طبق قانون جدید برای بار اول هر بازیکن 4 کارت زرد در طول فصل دریافت کند محروم می شود.

گرشاسبی به دیدار وزیر رفت

حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران صبح امروز به دیدار مسعود سلطانی فر وزیر ورزش کشورمان رفت تا در این جلسه بحث و تبادل نظر بر سر مسائل مالی و اتفاقات اخیر این باشگاه در لیگ برتر فوتبال کشورمان داشته باشند.

بیشتر بخوانید:تشکیل پرونده ویژه با قید زمانی برای دیدار استقلال خوزستان - پرسپولیس 

انتهای پیام/

خطر محرومیت برای 7 بازیکن پرسپولیس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۷ پرسپولیسی در مسیر محرومیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..