تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترفند خلاقانه ژاپنی‌ها برای عمل ضرب اعداد +فیلم

ترفند خلاقانه ژاپنی‌ها برای عمل ضرب اعداد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محاسبه ذهنی شامل محاسبات ریاضی تنها با استفاده از توانایی‌های مغز انسان و بدون کمک ماشین حساب، کامپیوتر، خودکار یا کاغذ است.

شما می توانید با یک روش ژاپنی فوق العاده ساده در ریاضیات و بدون استفاده از ماشین حساب ضرب اعداد را انجام دهید. پس از یاد گرفتن این شیوه قادر خواهید بود تمام اعداد را اعم از بزرگ و کوچک، تک رقمی و چند رقمی،  به راحتی در یکدیگر ضرب کرده و پاسخ آنها را به سرعت بدست آورید.

برای اینکار تنها کافی است چند خط ساده موازی را رسم کرده و طبق روشی که در فیلم میبینید به جواب مورد نظر برسید.

در ادامه می‌توانید این روش جالب ضرب ژاپنی‌ها را مشاهده کنید:

/انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترفند خلاقانه ژاپنی‌ها برای عمل ضرب اعداد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..