تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه هم اندیشی دبیران سمن ها و مدیر کل ورزش و جوانان کرمان

به مناسبت هفته تشکل ها و مشارکت های اجتماعی صورت گرفت؛

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اسدی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در جلسه هم اندیشی دبیران سمن ها و مدیر کل ورزش و جوانان کرمان که در محل این اداره کل برگزار شد، ضمن تبریک و گرامیداشت هفته مشارکت های اجتماعی و تشکل ها، به تشریح و اهمیت مشارکت اجتماعی نهادمند به عنوان یکی از ابعاد سرمایه اجتماعی پرداخت و بر مشارکت نظام مند و مستمر تأکید کرد.

وی گفت: طی شش ماهه نخست امسال، در راستای توانمند سازی سمن ها، 26 کارگاه آموزشی ویژه اعضای سمن ها برگزار و 39 طرح سمن ها تایید شده است که پس از تأمین اعتبار، تفاهم نامه اجرایی آن منعقد می شود.

اسدی خواستار همکاری بیشتر سمن ها با یکدیگر شد و افزود: این توقع از سمن های جوانان نیست که مشکلات جامعه را برطرف کنند، در پاره ای اوقات، حساس سازی جامعه باعث توجه متولیان شده که این نقش را نباید کم اهمیت در نظر گرفت.

در ادامه، دبیران سمن ها به بیان دیدگاه های خود پرداختند و گزارشی از فعالیت های خود نیز ارائه کردند.

انتهای پیام/ب

دیدار دبیران سمن های جوانان با مدیر کل ورزش و جوانان کرمان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه هم اندیشی دبیران سمن ها و مدیر کل ورزش و جوانان کرمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..