تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




BeCastle: Castle Defense in a Card Battle Game v1.0.17 + data

به دنیای BeCastle: Castle Defense in a Card Battle Game خوش آمدید، یک بازی اعتیادآور به سبک دفاع از قلعه! از نبردهای کارتی عالی با آیتم‌های جدید، کارت‌های بیشتر و قهرمانان بیشتر لذت ببرید!

این بازی را به صورت رایگان دانلود کرده و همه دشمنان را شکست دهید تا از قلعه خود محافظت نمایید! هر روز بازی را ملاقات کنید تا جوایز رایگان را از آن خود کرده و پس از تمام کردن همه مراحل به جدول امتیازات برسید! این بازی بسیار هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده می‌باشد!

ویژگی‌ها :

ارائه کارت‌های جایزه رایگان به صورت روزانه

گیم‌پلی آسان و جوایز غافلگیر کننده

نقشه‌های گوناگون، چالش‌های شگفت‌انگیز

صداهای بامزه به همراه انیمیشن‌های خوب

یک بازی آرامش‌بخش و بسیار تعاملی

دارای گرافیگ زنده و رنگارنگ

به سرعت قهرمانان خود را ارتقاء دهید

به دشمنان ضربه بزنید تا کارت بدست بیاورید

از میان قهرمانان قدرتمند انتخاب نمایید

بازی زنده و دوئل آفلاین را انجام دهید

به کلن‌های افسانه‌ای ملحق شوید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «BeCastle: Castle Defense in a Card Battle Game v1.0.17 + data»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..