تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عوارض قرص متفورمین، طبیعیه؟

 سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من یک مدت هست که بعد خوردن قرص متفورمین احساس خستگی و بی حالی و خواب آلودگی شدید دارم بیش از حد گرمم می شه جوری که برای اولین بار تو عمرم با لباس زیر می گردم تو خونه اصلا حال این رو ندارم حتی سرپا وایستم سرگیجه دارم و همش فکرمی کنم پلکام میوفته روهم و عین آدمای خواب آلود می شه چشام و موقع خوردن قرص حالم بهم می خوره از طعمش،کسی هست که این قرص و مصرف کنه و بعدش این عوارض رو داشته باشه؟

پاسخ دکتر مرضیه آذری، متخصص زنان و زایمان: 

دوست عزیز اسهال، تنفس سطحی ، درد عضلات، خستگی شدید، کاهش قند خون، اضطراب، تاری دید و عرق سرد از جمله عوارض احتمالی مصرف قرص متفورمین است که توصیه می شود در صورت بروز این عوارض در شما حتما به پزشک مراجعه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عوارض قرص متفورمین، طبیعیه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..