تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نه روزه پریودم، علتش چیه؟

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من از دومین روز پریودم قرص یاز رو هرشب و به موقع مصرف کردم ولی الان 9 روزه هنوز پریود هستم و تقریبا خونریزی هم مثل روزهای 3 و 4 هست در صورتیکه هر ماه 5 و 6 تموم می شد. به نظر شما دلیلش چی میتونه باشه ؟  

پاسخ دکتر زینب توکل، دکترای تخصصی سلامت باروری:

دوست عزیز چنانچه در اولین سیکل مصرف قرص هستید، بهم ریختگی هورمونی امری طبیعی برای مصرف کنندگان در 3 ماه اول است. برای برطرف کردن این مشکل ابتدا 3 مرتبه هر 8 ساعت 2 قرص مفنامیک اسید را مصرف نمایید تا خونریزی کاهش یافته و قطع شود. اگر با این درمان مسئله شما برطرف نشد به مامای خود مراجعه کنید تا درمان هورمونی شما را تنظیم نماید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نه روزه پریودم، علتش چیه؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..