تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«ری» با 9 نمایش آماده حضور در جشنواره تئاتر استان تهران می‌شود

خبرگزاری بسیج: شهرستان ری با 9 نمایش کار خود را در بیست و سومین جشنواره تئاتر استان تهران کلید زد.

به گزارش روابط ‌عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، هیأت بازبینی و انتخاب بیست و سومین جشنواره تئاتر استان تهران، 9 نمایش متقاضی از شهرستان ری برای حضور در جشنواره تئاتر استان تهران را بررسی می‌کند.

زاویه، سعادت لزران مردمان تیره روز، روزمرگی، غبار، تو دهنتو میبندی با من؟، مرک یزدگرد، یوسف یوزوف حوریه، فرش قرمز قجری و صندوق ما راز داره، اسامی نمایش‌های متقاضی از شهرستان ری هستند.

کار بازبینی نمایش‌های متقاضی، 19 مرداد ماه در مجتمع فرهنگی هنری شیخ ابوالفتوح رازی برگزار می‌شود و پس از آن نمایش‌های منتخب به جشنواره راه خواهند یافت.

بیستمین و سومین جشنواره تئاتر استان تهران 2 تا 7 شهریور ماه سال جاری به همت معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««ری» با 9 نمایش آماده حضور در جشنواره تئاتر استان تهران می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..