تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره ازدواج آسان در لرستان برگزار می‌شود

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های هفته ازدواج برگزاری جشنواره ازدواج آسان است که با حضور کارمندان مجرد دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، عبداله عزیزپور  امروز در حاشیه جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن هفته ازدواج اظهار داشت: در این هفته به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) برنامه‌های مختلفی در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه به مناسبت هفته ازدواج دو جشنواره در استان برگزار می‌شود، افزود: در این ایام یک جشنواره با حضور منتخبان، خیران و مروجین امر ازدواج  و زوجین موفق در استان برگزار می‌شود.

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های هفته ازدواج برگزاری جشنواره ازدواج آسان است که با حضور کارمندان مجرد دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می‌شود تا در این برنامه بتوانیم به امر ازدواج آسان، صحیح  و به موقع بپردازیم.

وی نشست جوانان با استاندار، ائمه جمعه و اساتید دانشگاه را از دیگر برنامه‌های هفته ازدواج برشمرد و گفت: کلاس‌های مشاوره‌ای در مورد ازدواج آسان، صحیح و به موقع نیز در این ایام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره ازدواج آسان در لرستان برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..