تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلمبرداری «ماهی و برکه» ده روز دیگر تمام می شود

هادی انباردار تهیه کننده سینما گفت:هم اکنون در حال فیلمبرداری «ماهی و برکه»در شهرستان اقلید استان فارس هستیم که حدود ده روز آینده به پایان می رسد.

به گزارش سینماخبر هادی انباردار تهیه کننده سینما  درباره آخرین وضعیت ساخت«ماهی و برکه» گفت : هم اکنون در حال فیلمبرداری در منطقه ای جنگلی در شهرستان اقلید استان فارس هستیم که حدود ده روز آینده به پایان می رسد و پس از آن فیلمبرداری در فرودگاه شیراز آغاز می شود.

وی با اشاره به زمان شروع فیلمبرداری در فرانسه بیان کرد: یک هفته پس از پایان فیلمبرداری در ایران، فیلمبرداری در فرانسه را آغاز می کنیم.

تهیه کننده سینما درباره پیش بردن کارهای فنی«ماهی و برکه» گفت:حسن حسندوست تدوین این فیلم را پیش می برد و به جزئیات دیگر بخش های فنی در خبرهای بعدی خواهیم پرداخت.

تهیه کنندگی «ماهی و برکه» بر عهده هادی انباردار و کارگردانی آن را علی براتی انجام می دهد.

در خلاصه داستان «ماهی و برکه» آمده است:
فیلم به زندگی مخترعی (علی یزدانی) در سه دوره کودکی، نوجوانی و جوانی او می پردازد. این مخترع در مسیر ساخت اختراعش دچار چالش هایی می شود که برای خانواده و اطرافیانش دردسرهایی را ایجاد می کند.

سعید آقاخانی، بهناز جعفری، علیرضا استادی، میرطاهر مظلومی، مهسا هاشمی، عبدالباسط رضایی، مهرناز احدیان، ساغر کیان راستی و امیررضا فرامرزی در این فیلم نقش آفرینی می کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلمبرداری «ماهی و برکه» ده روز دیگر تمام می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..