تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمدید زمان فروش اینترنتی کتاب‌های درسی

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی: خرید اینترنتی کتاب‌های درسی دانش آموزان تا ۳۱ مرداد تمدید شد.

به گزارش صدخبراحمدرضا امینی گفت: دانش آموزانی که تاکنون موفق به خرید اینترنتی کتاب‌های درسی خود نشده اند از امروز تا ۳۱ مرداد فرصت دارند با مراجعه به سامانه irtextbook.ir نسبت به خرید کتاب اقدام کنند.

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی ادامه داد: ثبت‌نام کتاب‌های درسی پایه اول ابتدایی و پایه دهم هم که از ۲۳ تیر آغاز شده تا ۲۰ شهریور ادامه دارد.

وی افزود: دانش‌آموزانی که پیش از این نسبت به خرید اینترنتی کتاب‌های درسی اقدام کرده‌اند، در صورت انتقال از یک استان به استان دیگر، باید نسبت به اصلاح سفارش خود در سامانه اقدام کنند.

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی تأکید کرد: توزیع کتاب‌های درسی دوره اول متوسطه (پایه‌های هفتم، هشتم و نهم) و پایه‌های دهم و یازدهم دوره دوم متوسطه از ۳ شهریور در کتابفروشی‌های همه استان‌ها بغیر از استان‌های تهران و البرز آغاز خواهد شد.

امینی گفت: توزیع کتاب‌های درسی دانش آموزان استان‌های تهران و البرز از ۱۳ شهریور آغاز می‌شود و کتاب‌های درسی پایه دوازدهم همه رشته‌های تحصیلی نیز در دهه سوم شهریور از طریق کتابفروشی‌های مجاز انجام خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمدید زمان فروش اینترنتی کتاب‌های درسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..