تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دفتر شورای اجتماعی محلات در یزد ایجاد می‌شود

گروه اجتماعی- رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ‌یزد از راه اندازی دفتر شورای اجتماعی محلات با هدف هم افزایی و تعامل بین سازمان‌های مردم نهاد در این استان خبر داد.

راه‌اندازی دفتر شورای اجتماعی محلات در یزد

به گزارش ایکنا از یزد، عباس ملازینلی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ‌یزد 20 مردادماه در جمع خبرنگاران استان که به منظور اجرای طرح ازدواج پایدار برگزار شد، اظهار کرد: دفتر شورای اجتماعی محلات با هدف هم افزایی و تعامل میان سازمان های مردم نهاد در این استان راه اندازی می شود.
وی همچنین با اشاره به ایجاد پایگاه های سلامت در سطح شهر گفت: در راستای طرح پویش اجتماعی ازدواج پایدار، هفت پایگاه سلامت در پارک های سطح شهر یزد ایجاد می شود.
ملازینلی افزود: فعالیت این پایگاه‌ ها از روز دوشنبه 22 مردادماه جاری آغاز و خدمات مشاوره‌ ای و درمانی درخصوص سلامت جسمی و روانی به شهروندان ارائه خواهد شد.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ‌یزد راه‌اندازی پایگاه اطلاعاتی زیرساخت اطلاعات مکانی و اجتماعی استان، راه‌اندازی پایگاه سلامت خانواده و آموزش جنسی، راه‌اندازی مرکز مشاوره تلفنی و اجرای برنامه طعم زندگی در محلات یزد را از دیگر برنامه های این سازمان برشمرد.
یادآورمی شود در این نشست که فخرالسادات خامسی هامانه مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، محمدعلی صادقی‌پور معاون امور فرهنگی و پیشگیری اداره کل بهزیستی استان یزد نیز حضور داشتند در خصوص طرح ازدواج پایدار مواردی را بیان کردند.
رونمایی از لوگوی طرح پویش اجتماعی ازدواج پایدار در استان و تجلیل از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار از دیگر برنامه های این نشست بود.
به گزارش ایکنا، نظر به اینکه روز 22 مردادماه مصادف با سالروز ازدواج حضرت علی ع و فاطمه س و به همین مناسبت روز ازدواج نام گذاری شده و با توجه به تقارن این پیوند مبارک با روز تشکل ها و مشارکت های اجتماعی، طرح پویش اجتماعی ازدواج پایدار از22 تا 26 مرداد ماه به طور همزمان در کل استان یزد و با محوریت سازمان های مردم نهاد برگزارمی شود.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دفتر شورای اجتماعی محلات در یزد ایجاد می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..