تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روحانیون سکانداران هدایت مردم به‌ویژه نسل جوان و نوجوان هستند

گروه اجتماعی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان گفت: روحانیون سکانداران هدایت مردم به‌ویژه نسل جوان و نوجوان هستند، لذا باید در راستای شناساندن قرآن و سنت و نهادینه کردن فرهنگ دینی و اسلامی تلاش بیشتری انجام شود.

روحانیون سکانداران هدایت مردم به‌ویژه نسل جوان و نوجوان هستند

حجت‌الاسلام عباس عبدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مریوان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: حضور روحانیون مستقر در مساجد روستایی و شهری می‌تواند جلوی بسیاری از آسیب‌ها ومشکلات را بگیرد.
وی افزود: روحانیون نیز باید از ظرفیت و توان جوانان غافل نشوند و با هدفدار کردن فعالیت‌های نوجوانان وجوانان راهکارهایی مناسب جهت رشد و تعالی آنها ارائه بدهند.
حجت‌الاسلام عبدی بیان کرد: تبلیغ اصول و ارزش‌های دینی وظیفه اصلی مبلغان و علمای دینی است و روحانیون مستقر باید در این راستا با تلاش بیشتری در روستاها وارد شوند و به ارائه برنامه بپردازند.
وی اعلام کرد: جایگاه روحانیون رفیع است و استمرار حرکت تبلیغی و فرهنگی ائمه که همان تبیین معارف و شبهه زدایی است سرلوحه کارشان بوده است و هر جا که روحانیون بیدار و آگاه بوده اند اسلام آن جا رشد کرده و از بسیاری انحرافات مصون است.
حجت‌الاسلام عبدی یادآور شد: روحانیون سکانداران هدایت مردم به‌ویژه نسل جوان و نوجوان هستند، لذا باید در راستای شناساندن قرآن و سنت و نهادینه کردن فرهنگ دینی و اسلامی تلاش بیشتری انجام شود.
انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روحانیون سکانداران هدایت مردم به‌ویژه نسل جوان و نوجوان هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..