تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرحله دوم گرندپری تکواندو ۲۰۱۸ روسیه/ ایران در روز دوم هم بی‌طلا ماند

در پایان روز دوم مسابقات گرندپری تکواندو ۲۰۱۸ مسکو، آرمین هادی‌پور به مدال نقره رسید و کاظمی از دور مسابقات کنار رفت.

به گزارش ایسنا، دومین روز مرحله دوم مسابقات گرندپری در سال ۲۰۱۸ از صبح امروز (شنبه) ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ به میزبانی مسکو در کشور روسیه برگزار شد که در پایان، آرمین هادی‌پور توانست مدال نقره وزن ۵۸- کیلوگرم را کسب کند و کاظمی نیز از دور رقابت‌ها کنار رفت.

آرمین هادی‌پور نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم در اولین دیدار توانست "آنتونیو فلسا" ایتالیایی را در ابتدای راند سه و پیش از به پایان رسیدن زمان قانونی با اختلاف ۲۰ امتیاز (۳۰ بر۱۰) شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند. وی در ادامه به مصاف "هِدی نفاتی" تونسی رفت و ۲۳ بر ۱۲ به برتری رسید. او در سومین مبارزه برابر "یون جو جئونگ" نماینده میزبان ۱۱ بر ۹ پیروز شد. هادی‌پور در نیمه نهایی با "ویتو دللاکویلا" مبارزه کرد که با نتیجه ۱۸ بر ۱۸ به تساوی رسد و راهی راند شد که توانست در این راند به پیروزی رسیده، به فینال راه پیدا کرد. او در این مرحله به دلیل آسیب‌دیدگی در مفصل زانوی پای چپ و با صلاح‌دید کادر فنی از رقابت با نماینده کره‌جنوبی انصراف داد به مدال نقره رسید.

اما محمد کاظمی دیگر تکواندوکار وزن ۵۸- کیلوگرم ایران، در گام نخست با حساب ۱۴ بر ۱۳ "روی برانگانکا" هوگوپوش پرتغالی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله بعد شد. او در دومین مبارزه نیز ۱۵ بر ۶ "استپان دیمیتری" از مولداوی را شکست داد. کاظمی در مبارزه سوم به مصاف نماینده کشور میزبان رفت که در راند سوم با شکستگی از ناحیه دست مواجه شد و به دلیل مصدومیت شدید نتوانست به مسابقه ادامه دهد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

پیش از این ابوالفضل یعقوبی تکواندوکار وزن ۶۸- کیلوگرم ایران، پس از یک‌دور استراحت در مبارزه نخست به مصاف "ولادیمیر دالاکلیو" از بلغارستان رفت که با نتیجه ۱۴ بر ۱۳ به برتری رسید. او در ادامه رو در روی "لور برسیک" از کرواسی قرار گرفت که با نتیجه ۲۱ بر ۴ به برتری رسید و مدال برنز خود را قطعی کرد. یعقوبی در مبارزه نیمه‌نهایی برابر "الکسی دنسینکو" نمیانده کشور میزبان (روسیه) ۱۲ بر ۱۲ به تساوی رسید و در راند طلایی نتیجه را واگذار کرد و به مدال برنز رسید.

هدایت این تیم بر عهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرحله دوم گرندپری تکواندو ۲۰۱۸ روسیه/ ایران در روز دوم هم بی‌طلا ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..